//
کدخبر: ۱۴۷۸۵۵ //

دو بازی تدارکاتی با تیم امید سوریه قطعی شد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با تشریح برنامه اردوی آتی این تیم از برگزاری دو مسابقه دوستانه برابر تیم ملی امید سوریه خبر داد.

دو بازی تدارکاتی با تیم امید سوریه قطعی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی با بیان این خبر اظهار داشت:دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران از روز 24 اذر آغاز می شود و سپس اعضای تیم جهت انجام دو بازی تدارکاتی روز 25 اذر راهی جزیره کیش خواهند شد.

مدیر تیم ملی امید همچنین گفت:طبق برنامه روز 27 آذرماه در کیش نخستین بازی تدارکاتی خودمان را مقابل سوریه برگزار می کنیم که یک حریف قدرتمند است و می تواند بازی بسیار مفیدی باشد. همچنین روز 30 آذر نیز دومین بازی تدارکاتی را در کیش برابر سوریه برگزار می کنیم و سپس در پایان این اردو به تهران بازمی گردیم.

استیلی همچنین اظهار داشت:برگزاری مسابقات تدارکاتی برای ما بسیار مهم است و کادر فنی هم بر این موضوع تاکید دارند. بر همین اساس خوشبختانه یک بازی بسیار خوب را برابر عمان برگزار کردیم و در ادامه دو مسابقه برابر سوریه خیلی مفید است. همچنین در ادامه خوشبختانه نتایج خوبی از مذاکره با برخی کشورهای آسیایی دیگر گرفته ایم که پس از قطعی شدن برنامه ها اعلام می شود. هدف نهایی این است که با انجام بازی های مفید با تیم های مختلف جهت حضور در رقابت های مقدماتی آماده شویم که انشالله این هدف با حمایت فدراسیون محقق خواهد شد. تا امروز هم حمایت خوبی صورت گرفته که جای تشکر دارد. می بینیم که برنامه های تیم امید مورد توجه دارد و خوشبختانه چند بازی خوب می توانیم برگزار کنیم تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان