تاریخ انتشار: 1397/09/04 21:37
کد خبر: 120340

برد آبی های پایتخت زیر باران؛ خوزستان خوش یمن برای شفر

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان صف‌آرایی کرد که در پایان شاگردان وینفرد شفر توانستند با نتیجه 1 بر 0 حریف خود را از پیش رو بردارند.
برد آبی های پایتخت زیر باران؛ خوزستان خوش یمن برای شفر

 شاگردان وینفرد شفر در نیمه اول بازی را تماماً هجومی آغاز کردند. در دقیقه 11 الحاجی گرو با حرکتی انفرادی در محوطه جریمه توپ را به روح الله باقری پاس داد اما ضربه این بازیکن توسط فرزین گروسیان مهار شد. در دقیقه 19 سانتر وریا غفوری در یک موقعیت عالی نصیب روح الله باقری شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت. در دقیقه 22 سانتر وریا غفوری در دقیقه 27 با ضربه سر فرشید اسماعیلی همراه بود اما گروسیان با یک سیو دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. سرانجام در دقیقه 29 پاس بلند و زیبای فرشید اسماعیلی به روح الله باقری رسید و باقری با دریبل دروازه‌بان استقلال خوزستان توانست دروازه این تیم را باز کند. پس از گل استقلال داور مسابقه بازی را به دلیل بارش شدید باران برای دقایقی متوقف کرد و دو تیم در بازگشت خود به زمین موقعیت خطرناکی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند تا بازی در نیمه اول با همان 1 گل برتری شاگردان شفر به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی متعادلی را آغاز کردند. در دقیقه 63 ضربه آرام و خطرناک وریا غفوری را فرزین گروسیان به کرنر فرستاد. در دقیقه 76 ضربه الحاجی گرو با مهار گروسیان همراه شد تا شاگردان شفر همچنان در تب و تاب به ثمر رساندن گل دوم باشند. در ادامه آبی های خوزستان نیز نتوانستند کاری از پیش ببرند تا بازی با برتری 1 بر 0 شاگردان شفر به پایان برسد.

 استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و فرید امیری

استقلال: سید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، روح‌الله باقری و الحاجی گرو


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pdox6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درگیری مهاجم استقلال با بازیکنان استقلال خوزستان