تاریخ انتشار: 1397/09/04 21:20
کد خبر: 120349

شخصی که کی روش را از نیمکت ایرلند دور کرد!

میک مک کارتی، سرمربی سابق تیم ملی ایرلند بار دیگر به ریاست این سمت انتخاب شد تا خاطرات شیرین گذشته را تکرار کند.
شخصی که کی روش را از نیمکت ایرلند دور کرد!

میک مک کارتی، مربی سرشناس ایرلندی بار دیگر به ریاست این سمت  انتخاب شد. این مربی پیش از این، بین سال‌های 1996 تا 2002 سرمربی تیم ملی ایرلند بود و توانست تیمش را به جمع شانزده تیم برتر جام جهانی 2002 برساند.

مک کارتی که در حال حاضر هدایت تیم زیر 21 ساله ایرلند را بر عهده دارد، بعد از اتمام مسابقات جوانان اروپا، هدایت تیم بزرگسالان ایرلند را بر عهده می‌گیرد. این مربی پیش از این ساندرلند و ولورهمپتون را به لیگ جزیره رسانده است و کارنامه موفقی دارد. تری کارنر، دستیار مک کارتی در ولورهمپتون این مربی را در ایرلند همراهی می‌کند.

طبق گفته رییس فدراسیون فوتبال ایرلند، هدف آن‌ها همراه با سرمربی جدیدشان کسب موفقیت در جام ملت‌های اروپا در سال 2020 است تا سال‌های سیاه چند سال اخیر به دست فراموشی سپرده شود. به خصوص اینکه شانس میزبانی این مسابقات را دارند و می‌توانند به کسب موفقیت فکر کنند.

مک کارتی بعد از انتخابش به عنوان سرمربی ایرلند گفت:

خیلی خوشحالم که سران فدراسیون فوتبال باز هم به بنده اعتماد کردند و هدایت تیم برای جام ملت‌های 2020 را به من سپردند. مشتاقانه به دنبال شروع مسابقات هستم و فوق العاده است که می‌توانیم مقابل هواداران خودمان بازی کنیم.

با انتخاب مک کارتی به عنوان سرمربی تیم ملی ایرلند، شانس انتخاب کارلوس کی‌روش برای هدایت این تیم کم شد. پیش از این، شایعاتی مبنی بر علاقه این کشور برای استخدام سرمربی تیم ملی ایران وجود داشت که حالا با آمدن مک کارتی منتفی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kadz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیانیه ای عجیب بعد از جنجال بزرگ در تونل آزادی