تاریخ انتشار: 1397/09/04 13:33
کد خبر: 120414

این رفتار نشان می‌دهد آقای پورموسوی خیلی حرفه‌ای نیست!

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: شاید سیروس پورموسوی از رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌ترسد که تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.
 این رفتار نشان می‌دهد آقای پورموسوی خیلی حرفه‌ای نیست!

محمد اسد مسجدی در گفت و گو با خبرنگار در مورد استعفای سیروس پورموسوی و اتفاقات رخ داده در اردوی این تیم گفت: ساعت ۵ صبح به اهواز آمدم و مستقیم راهی محل اردو شدم. با اعضای تیم صحبت کردم و خداراشکر روحیه تیم خوب است. آقای پورموسوی تصمیمم به استعفا گرفته و اعلام کرده نمی‌تواند در کنار تیم باشد. شاید او از رویارویی با تیم‌های بزرگ می‌ترسد و این رفتار نشان می‌دهد او خیلی حرفه‌ای نیست، شاید هم دلیل دیگری باعث شده این تصمیم را بگیرد اما ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

وی افزود: ما بازیکنان خوبی در تیم داریم و اینکه در چند بازی عملکرد خوبی نداشتیم دلیل بر این نیست که بازیکنان کیفیت ندارند. من همچنان در کنار اعضای تیم هستم و باز هم حاضران در اردو جلسه می‌گذاریم تا یک نفر را برای گرفتن تصمیمات در مورد بازی امروز انتخاب کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا فرد خاصی برای هدایت تیم در بازی امروز انتخاب کرده‌اند عنوان کرد: خیر هنوز تصمیمی نگرفتیم و همین حالا هم در جلسه بودیم و لحظاتی من بیرون آمدم و باز هم باید وارد جلسه شوم. ما بازیکنان بزرگی داریم که شناخت بسیار خوبی از فوتبال دارند و می‌توانند نقش یک هدایت کننده داشته باشند، به زودی در کنار یکدیگر در این مورد به جمع‌بندی می‌رسیم.

مسجدی در پاسخ به این سوال که پورموسوی از فحاشی‌هایی که دیروز از سوی چند بوقچی صورت گرفته ناراحت شده است، عنوان کرد: اگر هواداری به ورزشگاه بیاید و بد و بیراه بگوید آیا این دلیلی بر قهر و ترسیدن می‌شود؟ نباید یک نفر به خاطر این اتفاقات بترسد و برود . این مسائل به نظر من ارتباطی نداشته و شاید دلیل دیگری باعث این اتفاق شده است. این درگیری‌هایی هم که دیروز به وجود آمده هیچ ارتباطی به پورموسوی نداشته که او رفته است. این مسئله درگیری بین دو نفر دیگر بوده است.

وی در پایان در مورد اینکه آیا ایمان مبعلی و یعقوب پیری به اردو بازگشتند، عنوان کرد: بله، این دو نفر در اردو هستند و هیچ مشکلی هم وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nad9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: هو کردن پورموسوی بی انصافی است/ فقط به خاطر مردم خوزستان و آبروی فوتبال شهرمان بازی می‌کنیم