//
کدخبر: ۱۴۷۱۷۴ //

بخشی زاده: روز کثیف داوری را دیدیم

یوسف بخشی زاده مربی تیم ماشین سازی در دیدار با سپاهان توسط داور بازی اخراج شد و اعتقاد دارد که این داور بازی را برای سپاهان درآورده است.

بخشی زاده: روز کثیف داوری را دیدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 یوسف بخشی زاده مربی ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به داوری در دیدار ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان از بازی اخراج شد که در این مورد اخراج خود و جنجال های این دیدار گفتگویی را با خبرنگار ورزش سه در تبریز داشته است که در ادامه می خوانید.

بازی دست ما بود و حقمان برد

ما با تمامی نداشته ها و با چند بازیکن جوان به مصاف تیم پر مهره سپاهان رفتیم ولی با برنامه و تلاش همین جوانان سپاهان را زمین گیر کردیم و به گل رسیدیم و اگر مسائل غیرفوتبالی در جریان بازی دخیل نمی شد هرگز بازی مستقیم و بکش زیرش سپاهان نمی توانست ما ر ا متوقف کند ولی متاسفانه دیگر هیچ نتیجه ای تنها با فوتبال رقم نمی خورد.

داور بازی را درآورد

امروز روز کثیف داوری در تبریز را همه شاهد بودند و وقتی که ما به گل رسیدیم شرایط داوری به کل عوض شد و با سوت های اشتباه عمدی و پر تعداد داور تصمیم گرفت که بازی را برای سپاهان دربیاورد و تلاش های او نیز نتیجه داد و یک امتیاز پر ارزش را برای آنها ساخت.

یار دوازدهم سپاهان سوت بدست بود

سپاهان این بازی را 12 نفره شروع کرد و خوشحالم که 12 نفره حریف ماشین 10 نفره هم نشدند. داور در این دیدار نشان داد که رسما یار دوازدهم این تیم است و با سوتی که در دست داشت هیچ کس حریف آنها نمی شود و به نظرم اگر قهرمان هم شوند ارزش ندارد و نباید به خاطر نتیجه شرافت را زیر پا بگذاریم ولی متاسفانه این کار را میکنند و دوقورت و نیمشون هم باقیست.

جنجال کردند تا مثلا بگویند ماهم ضرر کردیم

در جریان بازی همه نیمکت نشینان سپاهان داخل زمین بودند و داور با آنها با ناز کرشمه حرف میزد ولی اعتراض ما فقط کارت و قرمز داشت و نمی دانم کجای اینها را قضاوت می گویند. داور بازی را برای سپاهان درآورد ولی آنها اعتراض میکردند تا توجه ها را به اعتراض خود جلب کنند و کارشناسان یادشان برود که موقعیت گلزنی را از ماشین گرفته و خطا گرفته است و بعدا به بازیکن ماشین کارت زرد نشان می دهد و جالب اینکه بازی را دوباره ماشین شروع میکند و معنای آوانتاژ این وسط چه می شود و شاید این موضوع فقط برای سپاهان معنی داشت نه برای ما ...

تبریز زنوزی دارد، ایران هم یک زنوزی معرفی کند

الان در فوتبال تبریز یک زنوزی وجود دارد که از جیب خود برای این فوتبال هزینه می کند و تیم های تبریزی را از پول بیت المال بی نیاز کرده است و آقایان مدعی هم بیایند برای کل ایران یکی مثل زنوزی بیاورند و اجازه دهند در وضعیت بد اقتصادی پول بیت المال هزینه مردم بشود نه قرارداد های میلیاردی و هر وقت آوردند به خودشان جرات صحبت در مورد زنوزی را بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان