تاریخ انتشار: 1397/09/02 19:26
کد خبر: 120635

مهاجری: نمی‌دانم چرا قلعه نویی به دستیارانش اجازه می‌دهد که در مورد زنوزی صحبت کنند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی، گفت: در روزی که دستمان بسته بود بسیار خوب کار کردیم. 4-5 بازیکن ما مصدومیت داشتند و این همه دقیقه 10 نفره بازی کردن بسیار سخت است.
مهاجری: نمی‌دانم چرا قلعه نویی به دستیارانش اجازه می‌دهد که در مورد زنوزی صحبت کنند

 رضا مهاجری در نشست خبری در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان، گفت: در مورد بحث فنی صحبت نمی‌کنم. به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که دستمان بسته بود بسیار خوب کار کردیم. 4-5 بازیکن ما مصدومیت داشتند و این همه دقیقه 10 نفره بازی کردن بسیار سخت است. به خودم قول دادم اگر تا روزی که در تبریز هستم بتوانم این ورزشگاه را پر کنم خیلی راضی می‌شوم. 

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: به من اعلام شده ظاهراً مربی سپاهان در مورد محمدرضا زنوزی اظهارنظر کرده است. بهتر است ما مربیان در حیطه خودمان صحبت کنیم به امیر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم او از دوستان خوب ما و مربیان مطرح فوتبال است.نمی‌دانم چرا او به دستیارانش اجازه می‌دهد که در مورد مرد بزرگی مثل زنوزی صحبت می‌کند.از این مسئله متعجب هستم. اصلاً نباید اجازه داد که یک مربی خارجی در مورد مدیران ما صحبت کنند. واقعاً این مسئله جای تأسف دارد. چیزی که من را اذیت می‌کند این است که یک مربی خارجی به خودش اجازه می‌دهد در مورد مردی که تمام وجودش را گذاشته و در فوتبال هزینه می‌کند این اظهارات را می‌گوید.می‌دانید من متملق نیستم نه من نیازی به دفاع از زنوزی دارم و نه زنوزی به این مسئله نیاز دارد اما حرکت زشتی اتفاق افتاده و فدراسیون باید با این مسئله برخورد کند جای تأسف دارد که افراد بیگانه در مورد زحمتکشان فوتبال ما و کسی که از جیب هزینه می‌کند این طور واکنش نشان می‌دهند. این مسئله برایم هضم‌شدنی نیست.

سرمربی ماشین‌سازی در ادامه تأکید کرد: نمی‌دانم شما چه واکنشی داشتید اما نباید اجازه می‌دادید او این حرف‌ها را بزند و مردان زحمتکش شهر ما را به این شکل مورد خطاب قرار دهند مگر چه اتفاقی افتاده است آیا مالک پرسپولیس و استقلال مشترک نیست، چرا به این مسئله ایراد نمی‌گیرند. مگر تیم‌های صنعتی ما از یک وزارتخانه نیستند.چطور در آنجا که از  جیب دولت هزینه می‌شود ایرادی نمی‌گیرند، اما اینجا که هزینه شخصی صورت می‌گیرد ایجاد اشکال می‌کنند. واقعاً این مسئله برایم تأسف‌ برانگیز است. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برخلاف اظهارات سپاهانی‌ها ماشین‌سازی امروز از داوری متضرر شد،‌عنوان کرد:‌ امروز یک بازی خاص را پشت سر گذاشتیم ما در دقیقه 88 گل خوردیم و در نیمه دوم 10 نفره بودیم. در این شرایط موقعیت گل داشتیم. تیم ما خیلی تحت فشار نبود. این مساوی برای ما خیلی ارزشمند بود چرا که بضاعت ما کم است 4، 5 بار در جریان بازی تاکتیک‌مان را تغییر دادیم.می‌توانستیم برنده هم باشیم.به بازیکنان در بین دو نیمه گفتم اگر به آنها موقعیت ندهید توان پیروزی داریم. روی صحنه گل روی یک دفع توپ اشتباه کردیم و جریمه شدیم. شما ببینید ما مقابل چه تیمی به تساوی رسیدیم.این بازی یک نقطه عطف برای تیم ما است.

سرمربی ماشین‌سازی در پاسخ به این سوال که او به صحبت‌های تکسیرا اعتراض می‌کند اما خود قلعه‌نویی هم در جریان بازی اعتراضاتی داشته است،‌گفت: من به خودم اجازه نمی‌دهم به چیزی که مربوط به من نیست صحبت کنم حرف من این است که این به دستیار ربطی ندارد که بخواهد به این مسائل ورود کند، حالا قلعه‌نویی چه گفته من نمی‌دانم.

وی در رابطه اینکه شاید قلعه‌نویی به او گفته که این حرف را بزند، من در این ارتباط چیزی نمی‌دانم اگر سوال فنی است در خدمت هستم و  مابقی مسائل به ما ارتباطی ندارد.

سرمربی ماشین‌سازی در ارتباط با اینکه به نظر می‌رسد داور به شکلی بازی را برای حریف در آورده است و اتفاقات بعد از بازی و گفتن این مسئله که مالک ماشین‌سازی و تراکتورسازی یک نفر است برای منحرف کردن اذهان است،‌گفت: در اواخر نیمه اول در صحنه خطا بازی را به سرعت شروع کردیم، بازی از سوی داور قطع شد و به دلیل اعتراض سه بازیکن ما کارت زرد گرفتند حسین کنعانی با همین اخطار 4 کارته شد و در دیدار بعدی ما مقابل پرسپولیس غایب است. به این مسائل ورود نکنم بهتر است مردم بهتر از همه قضاوت می‌کنند. من در این سال‌ها که کار می‌کنم همیشه حرمت داوران را حفظ کردم. من به عنوان مربی اشتباه می‌کنم و داور هم اشتباه می‌کند اما اگر تیمی امروز به لحاظ داوری ضرر کرده باشد آن تیم ما بودیم. وقتی فرصت گل داریم داور بازی را قطع می‌کند. داور خیلی راحت می‌تواند بازی را از جریان خارج کند و تیم حریف را عصبی کند. در صحنه اخراج من فیلم را ندیدم اما بازیکنان ما می‌گویند اصلاً برخوردی به وجود نیامده است قطعاً ما ضرر کرده‌ایم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k79k8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین صبح جمعه پرسپولیس؛ فوتبال با سه دروازه زیر نظر برانکو