//
کدخبر: ۱۴۶۹۰۰ //

خوش اقبالی استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا + عکس

با وجود قرار گرفتن استقلال در گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اما این تیم در این بین از خوش اقبالی‌هایی نیز برخوردار شده است.

خوش اقبالی استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا گروه‌های نمایندگان ایرانی در این رقابت‌ها مشخص گردید و استقلال تهران با قرعه‌ای بسیار دشوار در گروه مرگ این رقابت‌های قرار گرفت. اما با وجود دیدارهای سخت آبی‌پوشان با قهرمانان کشورهای قطر، امارات و عربستان این تیم پرطرفدار با خوش اقبالی‌هایی روبرو شده است.

omar-abdulrahman-138076

عمر عبدالرحمان

فوق ستاره‌های تاثیر گذار دو تیم مطرح این گروه با مصدومیت‌های سختی مواجه شده‌اند و مدت زمان زیادی از میادین دور خواهند بود. باشگاه الدحیل با مصدومیت ستاره کره‌ای خود مواجه گریده است و نام تائه هی با پارگی رباط، فصل را از دست داده است و مدت زمان زیادی را از میادین دور خواهد بود.

-674395

نام تائه هی

از طرفی دیگر عمر عبدالرحمن که یکی از برترین بازیکنان فوتبال آسیا و تیم پر ستاره تیم الهلال محسوب می‌گردد نیز با مصدومیتی بسیار شدید روبرو شده است و او هم به مدت طولانی از میادین دور خواهد بود. می‌توان گفت در حالی‌که همه از قراار گرفتن آبی‌پوشان در گروه مرگ صحبت می‌کنند همین مصدومیت‌ها و دوری ستارگان دو تیم قدرتمند می‌تواند خوش اقبالی‌های قابل ذکری برای تیم پرطرفدار و پرافتخار فوتبال ایران باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان