//
کدخبر: ۱۴۶۸۶۴ //

لشگرکشی تراکتوری‌ها به سمت آزادی

پرسپولیس روز یکشنبه میزبان تراکتور خواهد بود و آذری ها به هواداری از تیم خود برنامه های زیادی برای این دیدار تدارک دیده اند که باید دید استادیوم آزادی به عنوان بزرگترین استادیوم ورزشی ایران پاسخگوی این استقبال خواهد بود یا خیر.

 لشگرکشی تراکتوری‌ها به سمت آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتوری ها در این فصل با بخش خصوصی وارد مسابقات شده اند و جذب ستاره های ایرانی و خارجی از این تیم یک مدعی تمام عیار ساخته است. از طرفی بستن تیم قدرتمند شور و شوق را بار دیگر به شهرهای آذری نشین ایران بازگردانده است تا تراکتور در هر دیدار خانگی خود استادیوم 70 هزارنفری یادگارم امام را پر کنند.

دیدار تراکتور با دو تیم پرسپولیس و استقلال همیشه از حساسیت خاصی برخوردار بوده است و این حساسیت هرگز به رتبه جدولی ربطی نداشته و هواداران دو تیم کری خاصی برای این دیدار دارند و اکنون در آستانه دیدار پرسپولیس و تراکتور هواداران تراکتوری از تمامی شهرهای آذری نشین کشور آماده سفر به تهران هستند تا بار دیگر یک اتحاد سی – چهل هزار نفری را به نمایش بگذارند و به همین منظور در فضای مجازی تبلیغات گسترده ای آغاز شده است که نشان می دهد که پرسپولیسی ها برای نگه داشتن سکو های خود کار سختی را در پیش رو خواهند داشت.

باشگاه تراکتورسازی 20 دستگاه اتوبوس را در اختیار هواداران خود گذاشته است که روز صبح یکشنبه به سمت تهران حرکت خواهند کرد و این تنها برنامه آنها نبوده و تی تی ها که برای خود گروه و دسته های مختلفی دارند اتوبوس های جداگانه ای را تدارک دیده اند که از تبریز خبر میرسد که اجاره یک روزه اتوبوس در این شهر تا 50 درصد برای روز یکشنبه افزایش داشته است ولی با این حال بیش از 50 اتوبوس نیز توسط طیف های مختلف هواداری اجاره شده است.

این آمار تنها مربوط به شهر تبریز است که میتوان گفت برای سفر به تهران تنها نخواهند بود و در تمامی شهرهای آذری نشین برنامه ریزی های مختلفی را شاهد هستیم که از ارومیه، مرند، مراغه، اردبیل و ... نیز اطلاعیه هایی برای سفر گروهی دیده می شود که هزینه ای از 80 الی 120 هزار تومان برای هر هوادار خواهد داشت.

جدا از سفر های گروهی می توان از عمده مسافران با خودرو شخصی نیز یاد کنیم که در دیدار های اینچنینی نیمی از پارکینگ استادیوم آزادی را به خود اختصاص می دهند و در این دیدار نیز پیش بینی چنین استقبالی دور از ذهن نیست.

با این توضیحات نوید یک دیدار پر هیجان را می دهیم که بار دیگر هواداران دو تیم سرخ ایران به فوتبال ایران خواهند آورد و امیدواریم دیداری به دور از هرگونه تنشی را شاهد باشیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان