//
کدخبر: ۱۴۶۷۷۹ //

وضعیت پیچیده برخی بازیکنان در پرسپولیس

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مصدومیت، همچنان برای این تیم توپ می زنند.

 وضعیت پیچیده برخی بازیکنان در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 اتفاق مهم در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان، وضعیت آسیب دیدگی برخی از بازیکنان تیم میزبان بود. واقعیت این است که تعدادی از شاگردان برانکو از مدت‌ها قبل دچار آسیب دیدگی شده اند، اما باز هم با تمام وجود و علیرغم تحمل درد، برای تیم شان بازی می‌کنند و بهترین نتایج را نیز رقم می‌زنند.

به عنوان مثال سیدجلال حسینی از ناحیه عضله زیر زانو مدت هاست که دردی را تحمل می‌کند، اما بدون اشاره به مصدومیتش، همیشه در تمرینات و بازی‌ها حاضر است. او به تازگی وارد ۳۷ سالگی شده و طبیعتا بدن یک بازیکن ۳۷ ساله با بدن بازیکنان جوان، متفاوت است، ولی این مسائل، تمرکز کاپیتان را بهم نمی‌ریزد.

شجاع خلیل زاده از ابتدای فصل تا کنون با درد شدید گردن می‌جنگد، اما همچنان با فیزیوتراپی و آب درمانی برای تیمش بازی می‌کند.

امید عالیشاه از ناحیه مچ پا مصدوم بود، محسن ربیع خواه هنوز به شرایط آرمانی نرسیده و به علت احساس درد در زانویش که فروردین ماه به علت پارگی رباط صلیبی جراحی کرد، از زمین بیرون آمد. بشار رسن هم در دیدار تدارکاتی تیم ملی عراق مقابل بولیوی از ناحیه کتف آسیب دیده است.

کمال کامیابی نیا همچنان از ناحیه کتف مصدوم است و سیامک نعمتی هم دردی در ناحیه هسترینگ احساس می‌کند، اما همه بازیکنان پرسپولیس برای تیم شان مقابل پیکان به میدان رفتند تا صاحب سه امتیاز این دیدار حیاتی شوند. حالا هم خود را مهیای تقابل با تراکتورسازی می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان