//
کدخبر: ۱۴۶۴۹۴ //

اشک‌های اسکالونی در آخرین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت آرژانتین

لیونل اسکالونی با چشمان گریان از تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی موقت خداحافظی کرد.

اشک‌های اسکالونی در آخرین بازی‌اش به عنوان سرمربی موقت آرژانتین
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اوله، لیونل اسکالونی پس از برکناری خورخه سامپائولی به عنوان سرمربی موقت تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین انتخاب شد، تا هدایت آلبی سلسته را تا پایان دسامبر بر عهده بگیرد. او بامداد امروز (چهارشنبه) آخرین بازی اش را به همراه آلبی سلسته با پیروزی پشت سر گذاشت. اسکالونی پس از شکست دو بر صفر مکزیک با چشمانی گریان گفت: احساساتی شدم...فرصتی که داشتم... در حقیقت صحبت کردن خیلی است، دوران خیلی خوبی بود و چنین انتظاری نداشتم. حرف دیگری برای گفتن ندارم.

او پیش از این درباره بازی صحبت کرده بود. سرمربی آرژانتینی گفت‌: با تغییرات زیادی بازی کردیم. می‌خواستیم این ترکیب را امتحان کنیم. آن ها خوب بازی کردند. در نیمه اول تیم حریف نتوانست ما را خیلی تحت فشار بگذارد اما در نیمه اول دو موقعیت خیلی خوب داشت. خوشحال هستیم چون بیشتر بازیکنان فرصت بازی پیدا کردند. قصد داشتم همه بازی کنند.

مائورو ایکاردی و پائولو دیبالا در این شب نخستین گل هایشان را برای تیم ملی به ثمر رساندند. اسکالونی در این رابطه اظهار کرد: باید درک کنیم که ایکاردی و دیبالا هر هفته در ایتالیا گلزنی می‌کنند. نباید آن ها را در تیم‌ ‌ملی تحت فشار قرار دهیم و در مقابل باید این فشار را از روی آن ها برداریم. با دو گل این دو بازیکن پیروز شدیم و از این اتفاق خوشحالیم. آن ها  تیم‌ ‌ملی را خوشحال کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان