//
کدخبر: ۱۴۶۳۹۹ //

رقیب جدی کی‌روش از راه رسید!

یک رسانه کلمبیایی از کارلوس کی‌روش و یک مربی بومی به عنوان دو گزینه‌ نهایی فدراسیون فوتبال کلمبیا برای هدایت تیم ملی این کشور خبر داد.

رقیب جدی کی‌روش از راه رسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایوان مخیا، کارشناس فوتبال شبکه رادیو کاراکل کلمبیا، از کارلوس کی‌روش و رینالدو روئدا، سرمربی تیم ملی شیلی به عنوان گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا نام برد.

وی در این برنامه تأیید کرد که کارلوس کی‌روش نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت تیم ملی کلمبیا است و اعلام کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با این مرد پرتغالی ملاقاتی هم داشته‌اند اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی آنها به سرمربی تیم ملی ایران ارائه نشده است.

مخیا در همین حال فاش کرد که فدراسیون فوتبال کلمبیا شدیداً به استخدام رینالدو روئدا هم فکر می‌کند هرچند که هنوز با او هیچ تماسی گرفته نشده است.

    روئدا که گزینه‌ای کلمبیایی محسوب می‌شود 61 سال سن دارد و ماه ژانویه سال جاری هدایت تیم ملی شیلی را برعهده گرفت. او در فاصله سال‌های 2004 تا 2006 هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده داشت. برخلاف کی‌روش، روئدا با تیم فعلی‌اش قراردادی طولانی مدتی دارد که او را تا پایان جام جهانی 2022 به شیلیایی‌ها متعهد کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان