//
کدخبر: ۱۴۶۱۰۲ //

اظهارنظر داورزنی برای ادامه فعالیت گرشاسبی

معاون وزیر ورزش اعلام کرد که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و باید مطابق قانون عمل کنند.

 اظهارنظر داورزنی برای ادامه فعالیت گرشاسبی
به گزارش فرتاک نیوز،

اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان حالا بیشتر از همه برای ورزش علی الخصوص فوتبال ایران حاشیه به وجود آورده است. در این میان فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه مصوب، نهاد غیر دولتی محسوب می‌شود شخص سوم اجازه دخالت در آن را ندارد.

اما در رابطه با دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث زیادی وجود داشت. برخی اعلام کردند که این دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار در زمره باشگاه‌هایی هستند که در راه خصوصی سازی قرار دارند و با توجه به این نکته مدیران فعلی می‌توانند به کارشان ادامه دهند. بعضی دیگر از افراد هم اظهار داشتند با توجه به اینکه سرخابی‌های پایتخت از بودجه عمومی ارتزاق می‌کنند دولتی بوده و باید تابع قوانین جاری کشور باشند.

حالا محمدرضا داورزنی، معاون مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش در خصوص موضوع بازنشستگان و اعمال آن در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت:

((پرسپولیس و استقلال دو باشگاه مهم و دولتی هستند که بایستی طبق قانون فعالیتشان را ادامه دهند. درباره وضعیت بازنشستگی آن‌ها اعضای مجمع هر باشگاه باید تصمیم بگیرد.))

حالا با اعلام این فرد نزدیک به وزارت ورزش باید شاهد برخی تغییرات در ساختار مدیریتی سرخابی‌های پایتخت و ورود افراد جدید به ساختار پرسپولیس و استقلال باشیم. تغییراتی که با توجه به جدیت در اجرای این قانون از سوی وزارت ورزش و مجلس شورای اسلامی دور از دسترس نیست و به احتمال فراوان رخ خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان