//
کدخبر: ۱۴۶۰۱۱ //

مهمترین دوئل های علیمنصور در لیگ برتر

علیرضا منصوریان سرانجام به لیگ برتر بازگشت تا با همان اصطلاحات خاص همیشگی و حرکات اغراق‌شده‌اش در کنار زمین، به فوتبال ایران حرارت بیشتری ببخشد.

 مهمترین دوئل های علیمنصور در لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از همشهری ورزشی علیمنصور به گفته خودش سرمربی شده تا یک روز روی نیمکت استقلال بنشیند اما این پروژه برای او حاصلی به جز شکست نداشت. منصوریان حالا باید چالش تازه‌ای را تجربه کند و ذوب را از یک بحران جدی نجات بدهد. این مربی در ادامه فصل، دوئل‌های جذابی را با طعم تسویه‌حساب‌های شخصی پشت سر خواهد گذاشت. او برای بازگشت به روزهای خوب دوران مربیگری، باید در پایان این دوئل‌های دشوار و جذاب، سربلند باشد.

پرسپولیس : روبه‌رو شدن با پرسپولیس همیشه یک تجربه خاص برای منصوریان مربی بوده است. استقلال او اگر چه در لیگ شانزدهم زیر سایه پرسپولیس قرار گرفت اما در هیچ‌کدام از داربی‌ها نتیجه را واگذار نکرد. شهرآورد رفت پایتخت با تساوی بدون گل به پایان رسید و در دیدار برگشت نیز استقلال در یکی از درخشان‌ترین نمایش‌ها در دوران منصوریان، حریف را با نتیجه 2-3شکست داد. اواخر لیگ پانزدهم نیز نفت منصوریان در ورزشگاه آزادی موفق به شکست دادن پرسپولیس شد و تیم برانکو را از قهرمانی لیگ دور کرد. در واقع در 3تقابل اخیر با قرمزهای پایتخت، علیمنصور،2 بار برنده شده و هیچ شکستی را تجربه نکرده است. او حالا در دومین بازی به‌عنوان سرمربی ذوب، به آزادی برمی‌گردد تا روبه‌روی سرخپوشان قرار بگیرد.

VAN10I7p1Ayg

 

استقلال:کمی قبل از محلق‌شدن به استقلال به‌عنوان سرمربی، علیرضا منصوریان به کابوس مربیان این باشگاه تبدیل شده بود و مدام با نفت تهران، این تیم را شکست می‌داد. او برای آنکه نشان بدهد هنوز زنده است و هنوز می‌تواند مربیگری کند، باید در مقابل استقلال وینفرد شفر نیز خودی نشان بدهد. فصل گذشته علیمنصور استقلال را خیلی زود ترک کرد و همین تیم بحران‌زده با سرمربی جدید آلمانی‌اش، به رده‌های بالای جدول لیگ رسید و در جام حذفی نیز قهرمان شد. حالا منصوریان انگیزه‌های بسیار زیادی دارد تا برای نخستین بار در دوران مربیگری، روبه‌روی شفر قرار بگیرد. این مسابقه اوایل نیم‌فصل دوم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ژنرال :وقتی امیر قلعه‌نویی آخرین ماه‌های حضور روی نیمکت استقلال را سپری می‌کرد، بخشی از هواداران باشگاه برای حضور منصوریان روی نیمکت تیم محبوب‌شان «روزشمار» راه انداخته بودند و مدام این روزشمار را با خودشان به ورزشگاه آزادی می‌بردند. جنگ پنهان میان دو مربی از دو نسل مختلف استقلال آغاز شده بود و منصوریان با شکست دادن آبی‌ها روی نیمکت نفت، توانایی‌هایش را به رخ امیر کشید. حالا چند سال از این جنگ سپری شده و اوضاع کاملا متفاوت به‌نظر می‌رسد. ژنرال در لیگ برای قهرمانی می‌جنگد و منصوریان مدت‌ها بدون تیم بوده است. هم‌اکنون امیر بیشتر از منصوریان به نیمکت استقلال نزدیک شده و علیمنصور شاید دیگر هیچ‌وقت فرصت هدایت باشگاه سابق‌اش را به‌دست نیاورد. او برای بازگشت به فرم خوب گذشته، باید دوباره قلعه‌نویی را شکست بدهد. این بار برخورد آنها در قاب داربی اصفهان،حساس‌تر و تماشایی‌تر از همیشه خواهد بود.

YX7sjsWIJUC4

یحیی :دوران اوج منصوریان و گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی، تقریبا به‌صورت همزمان آغاز شد و در همان مقطع، دائما از آنها به‌عنوان سرمربیان آینده تیم ملی نام برده می‌شد. یحیی در باشگاه پرهیاهوی پرسپولیس موفق نبود اما حالا دوباره در پدیده راهش را پیدا کرده است. منصوریان نیز در استقلال نتیجه نگرفت و حالا امیدوار است در اصفهان به شرایط ایده‌آل برگردد. جدال‌های این دو مربی جوان با توجه به رقابت پنهان‌ آنها با هم، همیشه مهیج و تماشایی بوده است. این برخورد در لیگ هجدهم نیز با حساسیت زیادی دنبال خواهد شد. چرا که هر یک از آنها قصد دارد برتری‌اش را به دیگری نشان بدهد.

علی کریمی :یک دوئل جذاب دیگر با یک پرسپولیسی دیگر. بخش مهمی از محبوبیت علیرضا منصوریان در بین هواداران آبی، به‌خاطر موفقیت‌های این مربی در ایستادن مقابل پرسپولیسی‌ها بوده و حالا علی کریمی به‌عنوان محبوب‌ترین چهره در جمع قرمزها، در لیگ هجدهم با سپیدرود به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت. برخورد دو ستاره از نسل 98 فوتبال ایران روی نیمکت‌ باشگاه‌های رشتی و اصفهانی، جذابیت‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

علی دایی :بدون تردید خاطره آخرین برخورد آنها در جام حذفی هنوز از ذهن هیچ‌کس پاک نشده است. جایی که شهریار در یک مسابقه جذاب و دیدنی در جام حذفی،منصوریان و تیمش را از این تورنمنت کنار زد. علیمنصور در این فصل برای انتقام از دایی دست به‌کار خواهد شد. این مربی البته هرگز در لیگ به شهریار نباخته و آمار فوق‌العاده‌ای در مقابل سرمربی این روزهای سایپا دارد.

رضا مهاجری:شکست خانگی در برابر پدیده، تیر خلاص به استقلال منصوریان بود و عملا موجب پایان کار این مربی در باشگاه شد. واکنش‌های عجیب او در کنار رضا مهاجری در پایان آن مسابقه، سکوهای هوادار استقلال را شوکه کرد. حالا مهاجری سرمربی ماشین‌سازی است و علیمنصور به خوبی می‌داند که برای فراموش کردن این خاطره، باید چه کاری انجام بدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان