//
کدخبر: ۱۴۶۰۰۹ //

سرخیو راموس کینه‌توزی دژان لوورن را در فضای مجازی تلافی کرد+عکس

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید پاسخ اظهارات جنجالی اخیر مدافع کروات لیورپول را با حرکتی ساده داد.

سرخیو راموس کینه‌توزی دژان لوورن را در فضای مجازی تلافی کرد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

دو روز پیش دژان لوورن، مدافع کروات تیم فوتبال لیورپول، در اردوی تیم ملی کشورش و پیش ازبازی با تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا، در اینستاگرام با دنبال کنندگانش صحبت کرد و گفت در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم ملی اسپانیا توانسته با آرنجش ضربه‌ای به سرخیو راموس بزند و از این موضوع ابراز خرسندی کرد. او در ادامه بازیکنان تیم ملی اسپانیا را یک «باند» توصیف کرد و حتی با پرچم این کشور هم شوخی کرد و گفت پرچم کرواسی است که ارزش دارد.

کینه لوورن از سرخیو راموس به فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته برمی‌گردد که در آن خطای کاپیتان رئال مادرید روی محمد صلاح، مهاجم لیورپول باعث خروج او از میدان و تغییر روند بازی به سود نماینده اسپانیا شد.

اظهارات لوورن با واکنش زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی همراه شد و او گفت که به مدافع لیورپول تذکر خواهد داد. این مسئله اما سبب نشد که کاپیتان تیم ملی اسپانیا از پاسخ دادن به لوورن منصرف شود.

راموس برای تلافی کردن حرکت لوورن، در اینستاگرام پیام یکی از طرفدارانش را که عکسی از او با جام قهرمانی لیگ قهرمانان فصل گذشته منتشر کرده را لایک کرده است. چیزی که باعث شده راموس این عکس را لایک کند، قرار گرفتن تصویر او و لوورن در یک قاب است که مدافع لوورن را با چشمانی گریان نشان می‌دهد و او را در حال برگزاری جشن قهرمانی.

13970828131946298159386910.png

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان