//
کدخبر: ۱۴۵۸۷ //

رکورد جدید استقلال در آسیا

طبق آمار ارائه شده از سوی afc از بازی استقلال با لوکوموتیو 42360 نفر دیدن کردند که این آمار باعث شد تا استقلال از باشگاه جیانگسو که پیش از این در هفته دوم 41033 نفر را به ثبت رسانده بود پیشی گرفته و عنوان پرتماشاگرترین بازی را به خود و فوتبال ایران تقدیم کند.

 رکورد جدید استقلال در آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال در حالی توانست دومین برد متوالی خود در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد و در آستانه نوروز باستانی به طرفدارانش عیدی بدهد که حضور پرشمار همین طرفداران آن هم در روزهایی که همه در تکاپوی جشن های سال نو هستند باعث شد تا ابی های پایتخت تا پایان دور رفت رکورد پرتماشاگرترین تیم قاره را به خود اختصاص دهند و از باشگاه چینی پیشی بگیرند.

طبق آمار ارائه شده از سوی afc از بازی استقلال با لوکوموتیو 42360 نفر دیدن کردند که این آمار باعث شد تا استقلال از باشگاه جیانگسو که پیش از این در هفته دوم 41033 نفر را به ثبت رسانده بود پیشی گرفته و عنوان پرتماشاگرترین بازی را به خود و فوتبال ایران تقدیم کند. البته این رکورد تنها تا پایان دور رفت پا برجا خواهد بود چون قطعا با آغاز دور برگشت و میزبانی های بعدی پرسپولیس و استقلال در آزادی باز هم افزایش خواهد یافت.

 

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان