تاریخ انتشار: 1397/08/27 12:58
کد خبر: 121359

فرجی در صدد استفاده از مسیر تاج برای باقی ماندن

در حالی که محمد صادق فرجی به دلیل بازنشستگی باید مسئولیت خود را ترک کند اما شنیده می‌شود او نیز در صدد استفاده از مسیر مهدی تاج برای باقی ماندن در فدراسیون است.
فرجی در صدد استفاده از مسیر تاج برای باقی ماندن

در  حالی که آخرین مهلت استعفای مدیران بازنشسته از حضور در دستگاه‌های دولتی  15 آذرماه اعلام شده است و مدیران بازنشسته ورزش نیز تا این تاریخ برای جدایی از مسئولیت‌ها خود زمان دارند اما برخی مدیران مانند محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته درصدد استفاده از قانون ماده 60 برای تداوم فعالیت خود هستند.

قانونی که مهدی تاج به واسطه آن توانست در فدراسیون فوتبال مانندی شود و حالا محمدصادق فرجی نیز قصد استفاده از آن را دارد. قانونی که طبق آن مدیرانی جانباز یا ایثارگری که پیش از موعد بازنشسته شدند و حالا با درخواست بازگشت به کار درصدد برطرف کردن مشکل بازنشستگی خود هستند.

شرایط محمدصادق فرجی مشابه تاج است با این تفاوت که شرایط او انضمامی دارد. اینکه پیش از این نباید از امتیاز بازنشستگی استفاده کرده باشد. تاج از این امتیاز استفاده نکرده بود ولی فرجی استفاده کرده است.

در همین خصوص فرجی  4 جلسه با سازمان امور استخدامی جلسه داشته است اما تا به امروز شامل قانون ماده 60 نشده است. تنها راه حضور او این است که دیوان شکایت کند و در صورتی که رای به نفع او باشد کارش را دنبال کند.

با توجه به هماهنگی قوه قضاییه و سازمان بازرسی و دیوان بعید است که وی موفق به کسب رای از دیوان شود.

البته شنیده می‌شود با توجه به رزومه و عملکرد خوب فرجی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک انگیزه بالایی برای حل مشکل فرجی دارند و قرار است با مسئولان دیوان محاسبات جلسه‌ای را برگزار کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7ljv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ به یک سوال؛مهدی تاج چگونه از قانون بازنشستگی مستثنی شد؟