تاریخ انتشار: 1397/08/27 12:50
کد خبر: 121360

آبی های پایتخت در تکاپوی انجام یک تعویض طلایی

بازگشت ستاره ازبک در نیم فصل می تواند آبی ها را برای بازگشت به اوج بسیار خوش بین کند.
آبی های پایتخت در تکاپوی انجام یک تعویض طلایی

سرور جپاروف ۳۶ ساله در ابتدای فصل با یک اشتباه بزرگ شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را با بد سلیقگی با حضور روی نیمکت یک تیم قزاقستانی عوض کرد تا استقلال و خود او از این موضوع به شدت متضرر شوند.

استقلالی ها در غیاب او دیگر در وسط زمین رهبر ارکستر خود را از دست دادند و تیم شفر بی سرور در خط حمله هنوز به میانگین یک گل در هر دیدار نیز نرسیده است.

نویمایر نیز در استقلال نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به استثنا چند پاس خوب و چند سانتر دقیق نشانی از یک بازیکن درجه یک نداشته تا آبی ها از همین حالا در تکاپوی انجام یک تعویض طلایی باشند.

جپاروف برای بازگشت به استقلال پیش قدم شده و شفر نیز به بازگشت این بازیکن تمایل زیادی دارد تا به این ترتیب این جا به جایی مهم هم اکنون در حال نهایی شدن باشد. با اضافه شدن سرور جپاروف استقلال دوباره در مرکز زمین می تواند نظم همیشگی خود را به دست بیاورد و حتی حضور ۷۵ دقیقه ای او در هر دیدار نیز می تواند به آبی ها کمک زیادی انجام دهد.

از سوی دیگر یکی از مهم ترین موضوعات، فسخ قرارداد با نویمایر است. موضوعی که در ابتدا سخت و دشوار به نظر می رسید اما شنیده ها حاکی از این است که نویمایر نیز از حضور در تهران راضی نیست و اگر استقلالی ها پول نقد در اختیار داشته باشند شاید خیلی سریع بتوانند با یک هزینه اندک، پرونده یکی از خریدهای نا موفق خود را ببندند تا به این ترتیب نویمایر بی دردسر از جمع آبی ها جدا شود.

البته استقلال هنوز برای بازیکنان خارجی یک جای خالی در لیست خود دارد اما قطعا پایان همکاری با این بازیکن برای مدیران استقلال در اولویت است.

استقلال در نیم فصل دوم برای لیگ، سهمیه آسیایی و لیگ قهرمانان رقابت های دشوار و مهمی را در پیش دارد و یک سرور با تجربه قطعا کمک بزرگی برای این تیم در روزهای سخت زمستان و بهار خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8mkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیام و جپاروف شانسی برای بازگشت دارند؟