//
کدخبر: ۱۴۵۵۲۰ //

تیم برانکو یک قدم با فاجعه فاصله دارد ؛ آقایان به داد این پرسپولیس برسید

با برگزاری مسابقه در روزهای فیفا و عدم حضور ملی‌پوشان، نیمکت پرسپولیس خالی خواهد ماند و تعداد بازیکنان در اختیار برای بازی با پیکان، به ۱۸ نفر نخواهد رسید.

تیم برانکو یک قدم با فاجعه فاصله دارد ؛ آقایان به داد این پرسپولیس برسید
به گزارش فرتاک نیوز،

توجه به مصدومیت محمد انصاری در صورت عدم حضور ملی‌پوشان بزرگسال و المپیکی، تعداد بازیکنان پرسپولیس که برای بازی برابر پیکان در تاریخ اعلام شده در اختیار خواهند بود، به ۱۸ نفر هم نخواهد رسید.

سیدجلال حسینی، بوژیدار رادو شوویچ، گادوین منشا، شایان مصلح، محسن ربیع‌خواه، امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، آدام همتی، سیامک نعمتی، علی علیپور، احسان علوان‌زاده، ابوالفضل درویش‌وند، شاهین عباسیان، محمد احسان حسینی، محمد امین اسدی و احمد بهاروندی، تمام موجودی حال حاضر پرسپولیس در غیاب مصدومان و پنج ملی‌پوش هستند که به این ترتیب با حضور همه نفرات، باز هم نیمکت سرخپوشان جای خالی خواهد داشت.

حال باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال درباره بازگشت ملی پوشان پرسپولیسی تیم ملی و تیم ملی امید چه تصمیمی اتخاذ می کنند و آیا پرسپولیس مجبور می شود با کمتر از ۱۸ بازیکن در مقابل پیکان صف آرایی کند یا خیر .

پی نوشت : هواداران پرسپولیس با توجه به شرایطی که شرح آن رفت ، در ارتباط با خبرگزاری پارس فوتبال درخواست های مشابهی دارند . آنها مصرانه از سازمان لیگ خواهان توجه و همکاری با این تیم نه فراتر از قانون که منطبق با قوانین فیفا هستند. درخواست آنها این است که مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ” به داد این تیم برسند ” و حالا که قرار نیست بازی به زمان دیگری موکول شود پس لااقل شرایطی را فراهم آورند که دو ملی پوش بزرگسال و ملی پوشان امید این تیم امکان حضور در دیدار پیکان را داشته باشند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان