//
کدخبر: ۱۴۵۳۵۲ //

عجیب اما واقعی؛ انصاری فرد مهاجم اول ناتینگهام فارست شد!

مهاجم الجزایری تیم فوتبال ناتینگهام فارست به دلیل جراحی زانو تا چند ماه نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.

عجیب اما واقعی؛ انصاری فرد مهاجم اول ناتینگهام فارست شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 کریم انصاری فرد که به تازگی به تیم ناتینگهام فارست پیوسته است، برای حضور در ترکیب این تیم مسیر همواری را پیش روی خود می‌بیند، زیرا هلال سودانی مهاجم الجزایری این تیم به دلیل جراحی زانوی آسیب دیده اش تا بهار سال ۲۰۱۹ حاشیه نشین خواهد بود.

این مهاجم ۳۰ ساله در اوایل ماه سپتامبر و اواسط اکتبر دچار آسیب دیدگی زانو شد و این مصدومیت اواخر ماه اکتبر دوباره بازگشت.سودانی اکنون تحت عمل جراحی قرار گرفته است که انتظار می‌رود او را چندین ماه از فوتبال دور کند. بازگشت او ممکن است فصل بهار باشد.

سودانی در این فصل شش بار در لیگ برای ناتینگهام به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند. مصدومیت او ضربه‌ای برای آیتور کارانکا سرمربی این تیم است، اما سرمربی سرخ‌های ناتینگهام بازیکنانی مانند لوییز گرابان و کریم انصاری فرد را در خط حمله دارد. فارست این فصل شروع بسیار خوبی را داشته و برای قرار گرفتن در مرحله پلی آف یک بازی و یک امتیاز فاصله دارد.

تیم کارانکا از چهار بازی آخر ۲ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده و دربازی بعدی خود، خارج از خانه روز ۲۴ نوامبر با هال سیتی بازی خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مسابقه گرابان که در ۱۶ بازی لیگ ۹ گل زده و دو پاس گل داده در پیشانی خط حمله قرار بگیرد.

گفتنی است،انصاری فرد اولین بازی خود را برای ناتینگهام فارست در پیروزی 3-0 این تیم برابر شفیلد یونایتد انجام داد و به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی بازی جانشین گرابان شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۳۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان