//
کدخبر: ۱۴۵۲۸۰ //

سرپرست باشگاه استقلال: جام را به هواداران استقلال بر می گردانیم/یک مربی خارجی به تیم می آید

سرپرست باشگاه استقلال از احتمال اضافه شدن یک مربی خارجی به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

سرپرست باشگاه استقلال: جام را به هواداران استقلال بر می گردانیم/یک مربی خارجی به تیم می آید
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیرحسین فتحی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: سعی کردیم از این روزهایی که لیگ تعطیل است، استفاده مطلوب کنیم، هر چند که شرایط آب‌وهوایی اجازه برگزاری تمرینات منظم را نداده است. به‌هرحال امیدوارم شروع خوبی در لیگ پس از تعطیلات نسبت به هفته‌های قبلی داشته باشیم.

وی که با برنامه «ورزشگاه» در شبکه پنج سیما صحبت می‌کرد، در مورد آخرین وضعیت فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی که مورد غضب کادر فنی تیم استقلال قرار گرفته بودند، گفت: همه بازیکنان اعضای یک خانواده هستند و البته تنبیه و تشویق در هر جایی لازم است. اسماعیلی و چشمی از بازیکنان خوب ما و جزو سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند. به‌هرحال مسائلی پیش آمده بود که رفع شده و آنها به تمرینات بازمی‌گردند. البته اسماعیلی که از دو سه روز قبل بازگشته و چشمی هم که فعلاً در تیم ملی است، قطعاً با نظر وینفرد شفر به تمرینات بر می‌گردد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور یک مربی جدید در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه  تصریح کرد: شفر در این باره درخواستی داشت و که ما به دنبال یک خارجی هستیم و مذاکراتی را خواهیم داشت. احتمالاً یک دستیار خارجی به تیم اضافه می‌شود. البته گزینه‌های مورد نظر باید در کمیته فنی مطرح شوند. ما قبل از شروع دوباره لیگ با شفر حرف می‌زنیم و تلاش می‌کنیم که یکی از گزینه‌های مدنظر را به تیم اضافه کنیم.

فتحی درباره افزایش انتقادات از الحاجی گرو و مارکوس نیومایر، دو بازیکن خارجی استقلال و شرایط آنها گفت: هنوز تصمیم خاصی درباره این دو بازیکن گرفته نشده است و ما باید با شفر صحبت کنیم. به‌هرحال همه بازیکنان زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند و هر کسی که نتوانسته باشد نیاز باشگاه را برطرف کند، جدا می‌شود. همچنین هر جا هم که لازم باشد، ترمیم در ترکیب صورت می‌گیرد.

وی درباره اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس خاطرنشان کرد: با صداقت کامل می‌گویم از روزی که آمده‌ام، یک کلمه بدون صداقت در جهت امیدوار کردن تماشاگران نگفته‌ام. زمانی که من به استقلال آمدم، نتیجه 3 بر صفر اعلام شده بود. من این موضوع را پیگیری کردم و گفتم که اگر به خواسته ما که منطقی هم است، رسیدگی نشود، به مراجع بالاتر شکایت می‌کنیم. ما در این خصوص لایحه‌ای را به CAS ارائه کردیم که این لایحه در 24 صفحه است و در آن به دلایل مختلف اشاره شده است. برای مثال عنوان کرده‌ایم که سازمان لیگ فاقد مشروعیت برای اعلام نتیجه 3 بر صفر است. ما به این موضوع خوش‌بین هستیم و امیدواریم به نتیجه هم برسیم و جام به استقلال بازگردانده شود. اخیراً فدراسیون و سازمان لیگ از ما درخواست یک مهلت دو ماهه کردند که با آن مخالفت شده و هفت روز بیشتر به آنها فرصت داده نشده است.

سرپرست باشگاه استقلال در این باره ادامه داد: سازمان لیگ بی‌تدبیری و کم‌لطفی کرد که جام قهرمانی را به پرسپولیس داد. به‌هرحال تا یکی دو ماه آینده تکلیف مشخص می‌شود. به نظرم باید سازمان لیگ دوباره صبر می‌کرد تا رأی CAS اعلام شود. درخواست ما تجدید بازی است و فدراسیون و سازمان لیگ امکان حضور ما در این بازی سوپرجام را سلب کردند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان