//
کدخبر: ۱۴۵۲۷۰ //

مازندران بر سکوی قهرمان کشتی بزرگسالان ایستاد

مازندران بر سکوی قهرمان کشتی بزرگسالان ایستاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مازندران قهرمان رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور و کرمانشاه بر سکوی نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها ایستادو پرونده رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور در قصرشیرین بسته شد.

مازندرانی‌ها در شهرستان قصرشیرین در حالی از سد کشتی‌گیران کرمانشاهی عبور کردند که کرمانشاه میزبان بود و مازندرانی‌ها برای چهارمی سال پیاپی  بر سکوی قهرمانی رقابت‌های کشتی بزرگسالان کشور بوسه زدند.

امروز عصر رقابت‌های کشتی بزرگسالان با شرکت ۱۰ تیم از روز گذشته به میزبانی شهرستن قصرشیرین آغاز شد با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در فینال این رقابت‌ها کرمانشاه میزبان به دیدار تیم‌ مازندران رفت، اما نتیجه را با حساب ۷ به ۳ به همتای مازندرانی خود واگذار کرد و باز هم به نایب قهرمانی این رقابت‌ها قانع شد.

د رئیدار نهای و فینال این رقابت‌ها نمایندگان فدراسیون کشتی، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه حضور داشتند؛ همچنین تماشاگران قصرشیرینی در این دو روز با تشویق‌های پرشور خود تیم کرمانشاه را تا لحظه آخر همراه و حمایت کردند.

گفتنی است که به دلیل عدم حضور دو کشتی‌گیر کرمانشاهی در وزن‌کشی نتیجه این دو وزن به سود تیم مازندران لحاظ شد و کرمانشاه برای چهارمین بار پیاپی به مقام نایب قهرمانی رسید.

گفتنی است که امروز تیم البرز هم با عبور از سد همدان به مقام سوم رسید و پرونده این دور از رقابت‌ها هم با قهرمانی مازندران بسته شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان