//
کدخبر: ۱۴۵۲۰۸ //

اعتراف دوناروما درباره رویارویی با رونالدو

دروازه‌بان ایتالیایی میلان تقابلش با مهاجم یوونتوس را هیجان انگیز خواند.

اعتراف دوناروما درباره رویارویی با رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

 به تقل از آس، جانلوئیجی دوناروما دوباره شنبه در سن سیرو میلان بازی خواهد کرد اما این بار با پیراهن میلان نخواهد بود بلکه برای تیم ملی فوتبال ایتالیا به میدان می‌رود. دروازه‌بان جوان ایتالیایی تلاش خواهد کرد دروازه اش برابر پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا باز نشود. او مقابل پرتغال بدون کریستیانو رونالدو قرار می‌گیرد. مهاجم پرتغالی هفته گذشته با پیراهن یوونتوس دروازه دوناروما را باز کرد.

دروازه‌بان ایتالیایی در مصاحبه با رای اسپورت از رویارویی‌اش با ستاره یوونتوس گفت. او اظهار کرد: خیلی هیجان‌انگیز بود. همیشه در پلی استیشن برابر رونالدو بازی می‌کنم. چیزی به او نگفتم چون خجالت زده شده بودم. بازیکنان بزرگ باعث پیشرفتت می‌شوند.

در دیدار یک‌شنبه شب یوونتوس و میلان، گونسالو ایگواین به خاطر اخراجش در مرکز توجه قرار گرفت. دروازه‌بان میلان درباره این اتفاق گفت: ایگواین پسر خوبی است و پس از آن اتفاق از ما و رسانه‌ها عذرخواهی کرد. این بازی مهمی برای او بود. باید درک کرد که او مرتکب یک اشتباه شده است و دوباره تکرار نخواهد کرد. ایگواین با داور هم صحبت و از او عذرخواهی کرد. جنارو گتوسو چیزی نگفت. ایگواین خیلی پشیمان بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان