//
کدخبر: ۱۴۵۱۱۶ //
ایران یک - ترینیداد و توباگو صفر؛

ایران با گل انصاری‌فرد حریفش را شکست داد

دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی ترینیدادوتوباگو با پیروزی ایران به پایان رسید.

 ایران با گل انصاری‌فرد حریفش را شکست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی تررینیداد و توباگو رفت. این دیدار در عصر سرد پاییزی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

در دقایق نخست این بازی، سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو بیشتر صاحب توپ بودند و روی یکی دو ارسال هم فرصت‌هایی خلق کردند. در یکی از این فرصت‌ها جوینز با حرکتی که از سمت چپ انجام داد، مستقیما دروازه  ایران را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن پس از برخورد با تیرک افقی دروازه به اوت رفت. در ادامه بازی قرمز پوشان ایران صاحب توپ و میدان شدند و با انجام حرکات ترکیب و شوت زنی به دروازه سعی داشتند دروازه حریف را باز کنند اما در این امر موفق نبودند. شاگردان کی‌روش در دقیقه ۵ بازی فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی به دست آوردند اما شوت کریم انصاری فرد را دروازه‌بان حریف مهار کرد. در ادامه این دیدار حملات شاگران کی‌روش کم کم بیشتر شد تا این‌که در دقیقه ۳۰ بازی سفیدپوشان حریف روی مهدی ترابی مرتکب خطای پنالتی شدند و کریم انصاری‌فرد نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان حریف مهار کرد و در نهایت توپ به اوت رفت. در اواخر این دیدار هم ارسال خوب سفیدپوشان ترینیدادوتوباگو از سمت چپ، فرصت خوبی برای این تیم ایجاد کرد اما شوت مهاجم آن‌ها به اوت رفت.

در آغاز نیمه دوم بازی، قرمزپوشان ایران توسط کریم انصاری‌فرد به گل رسیدند. در دقیقه ۵۰ حرکت خوب وریا غفوری و پاس این بازیکن انصاری‌فرد را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت زیبا گل اول را به ثمر رساند. در ادامه تیم ملی ایران حملات خوبی روی دروازه حریف تدارک دید. در یکی از این صحنه‌ها اشکان دژاگه با پاس کاوه رضایی درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه ترینیداد را با خطر جدی مواجه کرد. بیشتری حملات تیم ملی در این بازی از سمت چپ تیم ملی و با همکاری دژاگه و حاج صفی شکل گرفت. حریف ایران نیز در این بازی بد کار نکرد اما نمی‌توانست به دروازه تیم ملی نزدیک شود. شاگردان کی‌روش در دقیقه ۹۰ می‌توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند ولی ضربه رضائیان از یک قدمی دروازه حریف به اوت رفت تا این بازی با برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران به پایان برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان