//
کدخبر: ۱۴۴۹۱۵ //

برنامه عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیس

در روزهایی که باشگاه پرسپولیس حسابی به زمان بازی عقب افتاده ی این تیم با پیکان اعتراض دارد، برنامه ی عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیسی ها تا پایان فصل اعلام شد.

برنامه عجیب سازمان لیگ برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس که از دو پنجره ی نقل و انتقالاتی محروم بوده اند و چند بازیکن آن ها هم مصدوم شده است، طبق برنامه ی اعلام شده باید در ۲۵ روز ۶ بازی در لیگ برتر انجام دهند.

پرسپولیسی ها که به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به فینال این رقابت ها ۳ بازیشان در لیگ برتر عقب افتاد، در اولین بازی خود باید روز دوشنبه بیست و هشتم آبان ماه به مصاف پیکان تهران بروند. قرمزپوشان پایتخت که در این بازی علاوه بر مصدومان ملی پوش های خود را هم در اختیار ندارند حسابی به برگزاری این بازی در زمان فیفا دی اعتراض دارند.

شاگردان برانکو بعد از بازی عقب افتاده با پیکان، در تاریخ چهارم آذر ماه باید به مصاف تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی بروند. پرسپولیسی ها چهار روز بعد از بازی با تراکتورسازی، مقابل دیگر تیم تبریزی ماشین سازی در تبریز بازی می کنند. پنج روز بعد از بازی در تبریز هم شاگردان برانکو باید در تهران دومین بازی عقب افتاده ی خود را مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. پرسپولیسی ها پنج روز بعد از بازی عقب افتاده مقابل ذوب آهن باید به اصفهان بروند و آخرین بازی عقب افتاده ی فصل خود را مقابل سپاهان مدعی امیر قلعه نویی برگزار کنند. آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ هجدهم هم روز بیست و سوم آذر ماه در ورزشگاه آزادی مقابل پارس جنوبی جم برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان