//
کدخبر: ۱۴۴۷۹۵ //

هفت محبوب باز هم در حوالی استقلال

گویا بازهم نام فرهاد مجیدی برای دستیاری وینفرد شفر در استقلال مطرح شده است.

هفت محبوب باز هم در حوالی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرویز مظلومی عضو کمیته فنی استقلال در مصاحبه ای حضور فرهاد مجیدی در استقلال و در کنار وینفرد شفر را رد و تکذیب نکرده است و از او به عنوان یکی از گزینه های مدنظر باشگاه برای تقویت کادرفنی نام برده است و این احتمال را دانسته که از حضور هفت محبوب استقلالی ها بر روی نیمکت خبر داده است.

نام فرهاد مجیدی برای استقلال و طرفدارانش یادآور خاطراتی بسیار خوب و شیرین است و با تمام وجود از حضور این بازیکن در استقلال به عنوان مربی و دستیار استقبال می کنند و همواره این تقاضا را از مدیران باشگاه محبوب خود داشته و دارند تا از مجیدی در کادر فنی استفاده نمایند.

البته وینفرد شفر سرمربی آلمانی در گذشته از حضور مجیدی در کنار خود سر باز زده و استقبال چندانی از این موضوع نداشته است اما دقیقا مشخص نیست که در مذاکراتی که باشگاه با او انجام داده است توانسته رضایت این مربی کهنه کار و با تجربه را جلب نماید یا خیر ولی مطمئنا حضور مجیدی می تواند وزنه ای روحی برای تیم استقلال محسوب گردد.

هرچند در این میان رضایت خود فرهاد مجیدی نیز بسیار مهم است. البته که این بازیکن سابق بارها اعلام داشته که خواهان کمک به تیم محبوب خود است اما در شرایط کنونی نمی توان مطمئن بود که آیا او می خواهد به عنوان دستیار شفر فعالیت نماید یا خیر؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۷۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان