//
کدخبر: ۱۴۴۵۳۵ //

لوکا مودریچ بهترین بازیکن سال جهان از نگاه سایت GOAL + عکس

لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید بالاتر از کریستیانو رونالدو و محمد صلاح، عنوان بهترین بازیکن سال 2018 از نگاه سایت GOAL را دریافت کرد.

لوکا مودریچ بهترین بازیکن سال جهان از نگاه سایت GOAL + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 دقایقی قبل سایت معتبر GOAL  لیست 50 نفره برتر سال 2018 را اعلام کرد که لوکا مودریچ هافبک کروات رئال مادرید به عنوان بهترین بازیکن سال 2018 انتخاب شد و جایزه ویژه سایت GOAL را دریافت کرد.

-1898

 

 

پس از مودریچ، کریستیانو رونالدو جایگاه دوم و محمد صلاح رتبه سوم را در اختیار گرفتند. نکته عجیب این لیست عدم حضور نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در 20 نفر اول است و نبودن حتی یک فرانسوی در بین سه نفر نهایی نیز از نکات جالب این لیست است.

-13559

به عقیده خیلی از فوتبال دوستان لوکا مودریچ لایق دریافت این جایزه نبود چرا که او پس از دریافت جایزه THE BEST افت مشهودی کرده و عملا هیچ کار خاصی در این مدت انجام نداده است. کافیست نگاهی به آمار مودریچ پس از مراسم THE BEST بیاندازیم تا متوجه شویم هافبک کروات فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و با بازیکن فصل پیش تفاوت بسیاری دارد. عده ای هم اعتقاد دارند سایت GOAL  ذاتا تمایل زیادی به رئال مادرید دارد و در طی سال های گذشته هم این جایزه را اکثرا رئالی ها برده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان