//
کدخبر: ۱۴۴۳۷ //

چک: سانچس به باخت آرسنال مقابل بایرن‌ مونیخ نمی‌خندید

سنگربان چک‌تبار تیم فوتبال آرسنال از هم‌تیمی شیلیایی که رسانه‌ها او را به نداشتن تعصب نسبت به توپیچی‌ها متهم کرده‌اند، دفاع کرد.

 چک: سانچس به باخت آرسنال مقابل بایرن‌ مونیخ نمی‌خندید
به گزارش فرتاک نیوز،

لبخندهای الکسیس سانچس در شب‌های شکست تیمش برابر لیورپول و بایرن‌مونیخ برای او دردسرساز شد و جنجالی بزرگ علیه او به وجود آورد. سانچس شنبه هفته گذشته در ورزشگاه آنفیلد زمانی که داشت بازی را از روی نیمکت تماشا می‌کرد، در حال خندیدن رؤیت شد و این کار را زمانی انجام داد که تیمش از لیورپول عقب بود.

مشابه چنین اتفاقی سه‌شنبه همان هفته در جریان بازی خانگی آرسنال برابر بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد و دوربین‌های تلویزیونی زمانی که توپچی‌ها 5 بر یک عقب افتاده بودند، لحظه‌ای را شکار کردند که به نظر می‌رسید سانچس با پتر چک در حال خندین به وضعیت تیم‌شان هستند.

1395122312594216310264694

vnMDO5ExrJ3K

با این حال دروازه‌بان چک‌تبار آرسنال می‌گوید خنده‌های الکسیس سانچس روی نیمکت توپچی‌ها به ناکامی هم‌تیمی‌هایش نبوده است.

چک گفت: من الکسیس را همان قدر ناراحت دیدم که سایر بازیکنان تیم را. او هم ناراحت بود. ما داشتیم می‌گفتیم که اگر گل دوم را زده بودیم همه چیز تغییر می‌کرد و بابت موقعیتی که از دست رفت واکنشی نشان دادیم که متأسفانه مردم برداشت دیگری از آن داشتند و گفتند که ما داشتیم روی نیمکت می‌خندیدم. نسبت دادن این چیزها به الکسیس بسیار غیرمحترمانه است. متأسفانه هرکسی با دیدن تصاویر برداشتی که خودش می‌خواهد را انجام می دهد. ما بازیکنان می‌دانیم که الکسیس دقیقا چه چیزی گفت و اینکه او مانند همه ما چقدر ناراحت بود.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان