//
کدخبر: ۱۴۳۹۵۵ //

ستاره های استقلال بر ضد شفر

بازگشت فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی به اردوی استقلال تحت شرایط خاصل و علی رفم میل باطنی وینفرید شفر صورت پذیرفت.

ستاره های استقلال بر ضد شفر
به گزارش فرتاک نیوز،

تجربه ای که از باشگاه های بیمار در سال های اخیر برجای مانده است، روشنگر مسیری است که امروز استقلال تهران در آن قدم برمی دارد، چرا که ابهام های بی پایان در این باشگاه ذهن مخاطبین را برای ماه ها به خود مشغول می کرد و باعث آن می شد تا هر بهانه ای حاشیه ای مانع از آن شود که مشکل اصلی این تیم بزرگ بررسی شود.

معمولا شکست های پی در پی و ناکامی، شخصیت هر فردی را تحت تاثیر قرار می دهد، به خصوص اگر آن فرد یک مربی و شاغل در لیگ ایران باشد که صبر و سرمایه گذاری مفهومی کاملا غیر قابل درک را در آن دارد؛ این ماجرای تلخ پیرمردی آلمانی است که در تهران این روزها شخصیتش سخت مورد قضاوت قرار گرفته است.

باید این نکته را هم یادآور شد که شفر در چند دهه اخیر محبوب  ترین مربی استقلالی ها بوده است، چرا که سکو ها با وجود خشم و اندوه از عدم نتیجه گیری صبر را پیشه کردند و سیاستی متفاوت و بسیار متحیر کننده را نسبت به حتی مربیان متعصب و داخلی خود در پیش گرفتند، اما رفته رفته این دیدگاه نیز رو به پایان است و  شفر در حال ورود به دریچه ای تنگ و تاریک می باشد.

برکناری فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی از اردوی استقلال هنوز هم نقاط مبهم خود را دارد، اما مشخصا نمی توان برای یافتن علت آن به سراغ نکات فنی رفت! چرا که همه چیز در لیگ برتر ایران در حاشیه ها خلاصه می شود، مگر آنکه چند مورد استثنایی چون امین حاج محمدی از لیست به دلیل کیفیت بسیار بد فنی کنار گذاشته شوند!

هم اسماعیلی و هم روزبه چشمی در آستانه بازگشت به استقلال هستند! این ماجرا از سوی شفر نیز تائید شد، اما واقعیت این است که اگر وینفرید اختیار عمل داشت، هرگز به بازگشت این دو رضایت نمی داد! چرا که او تحت فشار شدید بازیکنان خود مجبور شد برای از دست نرفتن اعتبارش، این بار کوتاه بیاید و اعلام آتش بس کند؛ اتفاقی که در آینده بیش از این ها برای شفر دردسر ایجاد خواهد کرد، زیرا شخصیت نرم شده او حالا در معرض قضاوت بازیکنان قردار گرفته است.

ستاره های استقلال مشخصا با تصمیمات شفر مخالفت های جدی دارند، بازگشت اسماعیلی و روزبه چشمی به استقلال بدون حمایت آنها به هیچ عنوان صورت نمی گرفت، این اتفاق را می توان کوبیدن بر طبل جنگ از سوی بازیکنان و علنی سازی مخالفتشان شفر، تلقی کرد! شفر روزهای سخت تری را هم در پیش دارد، چرا که حالا در استقلال او حمایت و اعتبار همیشگی را ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان