//
کدخبر: ۱۴۳۷۶۶ //
شکست رضایی در دربی ایرانی‌های بلژیک؛

نمایش تکنیک و پاس گل قلی‌زاده برابر یاران کاوه

ستاره ایرانی شارلروا در شب برتری ارزشمند مقابل کلوب بروژ موفق شد بعد از یک حرکت نمایشی، پایه گذار گل تیمش بود.

نمایش تکنیک و پاس گل قلی‌زاده برابر یاران کاوه
به گزارش فرتاک نیوز،

در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم و پایانی دور رفت ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا که علی قلی‌زاده را بعد از ۹ بازی مجددا در ترکیب اولیه داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه استاد دو پایس میزبان تیم رده دومی کلوب بروژ بود.

کلوب بروژ که مثل چهار هفته گذشته کاوه رضایی را جزو نیمکت‌نشینان داشت، در دقیقه ۱۱ توسط هانس واناکن به گل اول برابر شارلروا رسید ولی برتری این تیم تا پایان نیمه اول ادامه پیدا نکرد و یاران قلی‌زاده توانستند نتیجه را جبران کنند.

علی قلی‌زاده که آخرین بار در هفته ششم ژوپیر لیگ جزو نفرات ابتدای بازی شارلروا قرار گرفته بود، امشب بازگشت درخشانی به ترکیب داشت و در دقیقه ۳۹ بعد از چهار سر توپ چشم‌نواز و جای گذاشتن سه مدافع کلوب بروژ، ارسال دقیق پای چپی از جناح راست زمین داشت تا کریستین بناونته با ضربه سر گلزنی کند.

کاوه رضایی در دقیقه ۶۰ به‌عنوان دومین تعویضی کلوب بروژ به جای رود وارمر وارد زمین شد، اما باز هم یاران قلی‌زاده بودند که به گل رسیدند و در دقیقه ۸۵ با شوت زمینی ماسیمونو برونو گل دوم را زدند تا در نهایت شارلروا این دیدار با پیروزی ۲ بر یک خانگی تمام کند.

در شبی که دربی بازیکنان ایرانی ژوپیر لیگ بلژیک را علی قلی‌زاده و تیمش از کاوه رضایی و یاران او بردند، شارلروا دومین باخت فصل کلوب بروژ رده دومی را رقم زد تا ۲۰ امتیازی شود و به رتبه هفتم جدول صعود کند.

علی قلی‌زاده در ۱۴ مسابقه این فصل ژوپیر لیگ موفق به گلزنی نشده ولی امشب توانست سومین پاس گل خود را برای شارلروا بدهد؛ ضمن اینکه امید نورافکن مثل پنج هفته اخیر جزو لیست تیمش نبود و برای دهمین مسابقه پیاپی به میدان نرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان