//
کدخبر: ۱۴۳۷۴۶ //
فوتبال ژاپنی‌ها ناراحت کننده بود

حسینی: برخی‌ها از وضعیت تیم ما ناراحت بودند/واقعا دستمان خالی بود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ خیلی‌ها از عملکرد تیم پرسپولیس ناراحت بودند که امیدوارم دیگر ناراحت نباشند.

حسینی: برخی‌ها از وضعیت تیم ما ناراحت بودند/واقعا دستمان خالی بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیدجلال حسینی بعد از نائب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرمنده هواداران شدیم. آنها سنگ تمام گذاشتند تا به اینجا هم که رسیدیم کمک هواداران بود. هواداران خیلی لطف کردند. فوتبالی که امروز تیم ژاپنی بازی کرد فوتبالی نبود که بتوانیم تصور آن را داشته باشیم و این مسئله ناراحت کننده بود.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها امیدوار بودند عملکرد پرسپولیس در نیمه اول بازی با کاشیما در مسابقه رفت امروز تکرار شود، تصریح کرد: ما شرایط سختی داریم. محمد انصاری الان آسیب دیده و مشکل او جدی است. ما روز به روز خسته‌تر می‌شویم و بازیکنان مان را از دست می‌دهیم. بازیکنان تیم خیلی تلاش می‌کنند و در نیمه اول بازی با کاشیما در مسابقه رفت شرایط خوبی داشتیم اما متاسفانه در نیمه دوم شرایط به شکل دیگری رقم خورد. با این بازی که ما کردیم  خیلی‌ها ناراحت بودند که چرا ما زود رفتیم و چرا با پرواز سفر می‌کنیم و آنها می‌گویند ناراحت نباشند ما تلاش‌مان را بیشتر خواهیم کرد.

حسینی در مورد وضعیت داوری عنوان کرد: این اولین بار نیست که این داور چنین رفتار می‌کند. او همیشه به این شکل کار می‌کند و ما در این مسائل دچار مشکل هستیم و در این موارد قدرت لازم را نداریم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا موفقیت‌های پرسپولیس می‌تواند تکرار شود، عنوان کرد: مهمترین موضوع هواداران ما هستند. 40 میلیون هوادار داریم که همه جای ایران کنار ما هستند. حمایت آنها همیشه برای ما وجود داشته و در همه ایران کنار ما بودند اما آنهایی که ناراحت شدند چرا ما زود سفر کردیم و چرا به آن شکل رفتیم باید بدانند که ما امکانات حریفان‌مان را برای مقابله با آنها نداریم.

وی در رابطه با حضور بانوان گفت: از افرادی که اجازه حضور بانوان را دادند تشکر می‌کنم. این حق بانوان است و امیدوارم این مسئله ادامه داشته باشد.

حسینی در مورد اینکه پرسپولیس ثابت کرد با دست خالی هم می‌تواند کارهای بزرگی انجام داد، گفت: با دستان بسیار خالی واقعا دست‌مان خالی بود. ممنون هواداران هستیم. جا دارد از حمیدرضا گرشاسبی کمال تشکر را داشته باشم. او زحمت زیادی کشید و خیلی تلاش کرد. برانکو با این شرایط سخت تیم را هدایت کرد. بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. حسین ماهینی از بین ما رفت،‌ امید عالیشاه مصدوم شد و بقیه بچه‌ها هر چه دارند از جان مایه می‌‌گذارند اما خیلی‌ها ناراحت هستند که امیدوارم اینطور نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان