//
کدخبر: ۱۴۳۶۲ //

پیروزی مقابل PSG تمرکزمان را به هم نزد

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا، تاکید کرد شکست غیرمنتظره ای تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا، به دلیل دیدار سنگین چهارشنبه شب مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان نبود.​​​​​​​

پیروزی مقابل PSG تمرکزمان را به هم نزد

به گزارش فرتاک نیوز، شاگردان لوئیس انریکه در حالی امروز 2-1 در ریاسور شکست خوردند که چند روز قبل بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان را رقم زدند.

 

سوارز تاکید کرد که دیدار مقابل پاری سن ژرمن نمی تواند بهانه ای برای شکست مقابل دپور باشد و اعلام کرد اگر تیمش می خواهد در رقابت های این فصل لالیگا به قهرمانی برسد، باید در هر 11 دیدار باقی مانده این فصل به پیروزی برسد.

8

او به خبرنگاران گفت:" بعد از دیدار مقابل پاری سن ژرمن اتفاقی رخ نداد. ما زمان زیادی برای استراحت و ریکاوری داشتیم. ما تمرکزمان را برای مبارزه در راه قهرمانی لالیگا از دست ندادیم. ما هنوز شانس داریم و هدف مان تقلیل پیدا نکرده است. ما به مبارزه ادامه می دهیم.

دپور برای سقوط نکردن مبارزه می کند و می دانستیم که دیدار مقابل آنها بسیار دشوار خواهد بود. وقتی به آنها فرصت بدهید، شما را نمی بخشند. آنها روی تیم ما فشار وارد کردند و یارگیری فشرده ای داشتند. جنبه هایی از بازی است که ما باید در آن بهتر شویم. به هر حال گاهی می برید و گاهی می بازید.

 

فکر می کنم ما در نیمه اول برای دقایقی تمرکزمان را از دست دادیم و فوتبال همین است."

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان