//
کدخبر: ۱۴۳۴۶۵ //
مطمئن بودیم روزهای خوب نساجی می‌رسد

امید سینگ: نساجی بهترین هواداران ایران را در اختیار دارد

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به اینکه تیم ما بهترین هواداران ایران را در اختیار دارد، گفت: مطمئن بودیم روزهای خوب نساجی فرا خواهد رسید.

 امید سینگ: نساجی بهترین هواداران ایران را در اختیار دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

امید سینگ بازیکن تیم نساجی مازندران امشب پس از کسب پیروزی ارزشمند خانگی تیم نساجی در مقابل تیم استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازی خوبی را انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی را مانند بازی‌های قبلی ایجاد کردیم که موفق شدیم دو گل  به ثمر برسانیم.

وی در رابطه با تشویق شدید هواداران تیم نساجی پس از پیروزی خانگی در مقابل تیم استقلال خوزستان، افزود: تیم ما از نظر هواداری بهترین هواداران ایران را در اختیار دارد و این جو در ایران بی سابقه است و باید دست تک تک این هواداران را بوسید.

سینگ گفت: در فوتبال علاوه بر فاکتورهای فنی باید شانس داشته باشیم مثلا در برخی مواقع شاهد این هستیم که شانس با تیم ما یار نیست و هر چه که به دروازه حریفان می‌زنیم به گل تبدیل نمی‌شود و این یکی از ویژگی‌های فوتبال بوده که سبب جذابیت این ورزش می‌شود.

وی در رابطه با ده نفره شدن تیم نساجی در اواخر نیمه اول، خاطر نشان کرد: در رابطه با آن صحنه باید کارشناسان امر داوری نظر بدهند اما در هر بازی فقط برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدواریم که در بازی‌های آینده نیز بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم تا سبب خوشحالی این هواداران عاشق بشویم.

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران عصر امروز در قائم‌شهر میزبان تیم استقلال خوزستان بود که در پایان با 2 گل به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۴۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان