//
کدخبر: ۱۴۳۳۹۹ //
دنی آلوس:

تیره شدن رابطه ام با مورینیو، تقصیر من نبود

دنی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، فاش کرد که در سال 2007، در آستانه پیوستن به چلسی بود اما در نهایت راهی بارسلونا شد و معتقد است که این مسئله روی رابطه اش با ژوزه مورینیو تاثیر گذاشت.

تیره شدن رابطه ام با مورینیو، تقصیر من نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

آلوس که برای نزدیک به یک دهه، یکی از موثرترین بازیکنان بارسلونا بود، در دوران حضور مورینیو روی نیمکت رئال مادرید، چند بار با او درگیری لفظی پیدا کرد اما معتقد است که مقصر تیره شدن رابطه اش با سرمربی آقای خاص نبوده است.

او به خبرنگاران گفت:" خیلی نزدیک بود که به چلسی بروم. به خاطر باشگاه (سویا) به چلسی نرفتم و تقصیر من نبود. من فکر می کردم انتقال نهایی شده و قرار است به آنجا بروم و با مورینیو کار کنم.

نمی دانم که او اطلاعات متفاوتی دریافت کرد یا نه؛ اینکه من نمی خواهم به آنجا بروم یا نه زیرا پس از آن، رابطه من خیلی خوب پیش نرفت اما تقصیر من بود.

من مطمئن بودم که به آنجا می روم و با او کار می کنم و عضوی از تیم او خواهم بودم."

آلوس که بهترین دوران حرفه ای اش را زیر نظر پپ گواردیولا سپری کرد، در مورد کار با این مربی گفت:" او در لحظات کلیدی، یک نابغه است. او می داند که چطور به بازیکنانش اجازه بدهد آنطور که بلدند، بازی کنند. در مواقع زیادی، او کسی بود که باعث پیروزی ما شد. ما تنها باید دستورات را انجام می دادیم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان