//
کدخبر: ۱۴۳۳۰۴ //

درخواست کاپیتان پرسپولیس از هواداران

کاپیتان تیم پرسپولیس از هواداران تیم پرسپولیس خواست که انرژی خود را حفظ و در زمان بازی تیم را تشویق کنند.

درخواست کاپیتان پرسپولیس از هواداران
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از AFC، سیدجلال حسینی کاپیتان غول فوتبال ایران یعنی پرسپولیس است. او در بازی با الجزیره و الدحیل در قامت منجی سرخپوشان ظاهر شد و حالا می خواهد جام قهرمانی را در تهران بالای سر ببرد. او در این گفتگو با اشاره به نقش هواداران گفت: آن ها بسیار مهم هستند، آن ها همیشه کنارمان بوده اند، مخصوصا در سال جاری که شرایط دشواری را تجربه کردیم. هواداران نقش پررنگی دارند و مثل یک بازوی قوی برای ما هستند و در مسابقات مختلف ما را تشویق کرده و هرگز پشتمان را خالی نکرده اند. ما با حمایت آن ها به فینال رسیدیم اما یک مسابقه را از دست دادیم.

 

سیدجلال در ادامه افزود: اما هنوز یک 90 دقیقه باقی مانده است و این آخرین فرصت بای آن ها است. من از آن ها می خواهم درست مانند بازیکنان باشند و قبل از شروع بازی هیچ انرژی را مصرف نکنند. ما، بازیکنان و طرفداران هر دو، باید با انرژی کامل شروع کنیم. من از آن ها می خواهم که هیچ گونه انرژی مصرف نکنند چون ما در طول مسابقه به آن ها نیاز داریم.

 

کاپیتان سرخ ها درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت: من تنها می توانم قول بدهم که سعی خواهم کرد که بهترین نمایش را نشان دهم، ما می توانیم با هواداران کارهای بزرگ انجام دهیم اما یک بازی بسیار سخت مخصوصا برای ما وجود دارد چون باید دو گل بزنیم و بازی را مساوی کنیم.

 

حسینی که افتخارات بسیار زیادی را دارد در پایان خاطرنشان کرد: این یک کار بسیار سخت است و نیاز به انرژی زیاد دارد، من امیدوار هستم که طرفداران این انرژی را به ما تزریق کنند تا بتوانیم از همان ابتدا قدرتمند بازی کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان