//
کدخبر: ۱۴۳۱۹۶ //

تراکتورسازی در اندیشه حفظ شکست‌ناپذیری؛ ذوب‌آهن برای طلسم‌شکنی به میدان می‌رود

تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که در این دیدار به دنبال حفظ شکست‌ناپذیری در دیدارهای خانگی است.

تراکتورسازی در اندیشه حفظ شکست‌ناپذیری؛ ذوب‌آهن برای طلسم‌شکنی به میدان می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند.

شاگردان محمد تقوی در حالی به استقبال این دیدار می‌روند که با کسب 19 امتیاز از 11 دیدار گذشته خود در رده سوم جدول قرار گرفته‌اند. تراکتورسازی در بازی‌های گذشته خود 5 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست تجربه کرده است.

سرخپوشان تبریزی در این 11 بازی 17 بار دروازه حریفان را باز کرده و 11 گل دریافت کرده‌اند که نشان‌دهنده عملکرد خوب شاگردان تقوی در فاز هجومی است. این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ در خط دفاعی نیز مشکلاتی داشت که رفته‌رفته با دستورات تاکتیکی سرمربی موقت سرخپوشان رفع شده است.

تراکتورسازی با کسب پیروزی در دیدار با ذوب‌آهن، در بهترین حالت می‌تواند به حفظ رده سوم امیدوار باشد.

در آن سوی میدان، ذوب‌آهن اصفهان با کسب 11 امتیاز از 10 بازی در رده نهم جدول قرار گرفته و با کسب 3 امتیاز دیدار با تراکتورسازی در بهترین حالت می‌تواند به شکست پارس جنوبی جم و صعود یک پله‌ای امیدوار باشد.

ذوب‌آهن که در دیدارهای گذشته خود 10 گل زده و 11 گل دریافت کرده است، با شکست در دیدار با تراکتورسازی، در بدترین حالت 4 رده در جدول سقوط می‌کند.

عملکرد تراکتورسازی و ذوب‌آهن در 5 دیدار اخیر لیگ هجدهم

تراکتورسازی در حالی برای دیدار با ذوب‌آهن آماده می‌شود که در 5 دیدار گذشته خود در لیگ هجدهم، 3 پیروزی، یک تساوی و یک شکست تجربه کرده است. این تیم که از 15 امتیاز ممکن این بازی‌ها 10 امتیاز کسب کرده، 11 بار دروازه حریفان را باز و 4 گل نیز دریافت کرده است.

ذوب‌آهن نیز در هفته یازدهم لیگ استراحت کرده تا دیدار خود با پرسپولیس را در تاریخی دیگر برگزار کند. این تیم نیز در 5 بازی اخیر خود 3 تساوی و 2 شکست تجربه کرده است تا شرایط سختی در دیدار با تراکتورسازی داشته باشد.

این تیم در دیدار فردا محکوم به برد است تا رضایت بخشی از هواداران خود را جلب کرده و به بهبود جایگاهش در جدول لیگ امیدوار باشد. ذوب‌آهن در 5 بازی اخیرش 4 گل زده و 6 گل دریافت کرده است.

عملکرد بهتر تراکتورسازی در دیدارهای رودررو

تراکتورسازی و ذوب‌آهن تاکنون 20 بار در لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفته‌اند. این دو تیم در نخستین دوره لیگ 2 بار به مصاف هم رفتند که ذوب‌آهن به ترتیب در تبریز و اصفهان با نتایج دو-صفر و یک-صفر مقابل سرخپوشان به برتری رسید.

تراکتورسازی پس از بازگشت به لیگ برتر 18 بار در چارچوب دیدارهای لیگ برتر به مصاف ذوب‌آهن رفته که در این دیدارها 7 بار حریف خود را شکست داده، 4 بار مقابل ذوب‌آهن شکست خورده و 7 دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است. در این دیدارها تراکتورسازی 26 و ذوب‌آهن 23 گل به ثمر رسانده است.

پرگل‌ترین دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن

پرگل‌ترین دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن به هفته 10 لیگ پانزدهم باز می‌گردد. در این دیدار که با تساوی 4-4 به پایان رسید، سرخپوشان تبریزی در دیداری خانگی برد مقابل مهمان خود را با تساوی پرگل عوض کردند.

در این بازی تراکتورسازی در ابتدا با گل سروش رفیعی از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه احسان پهلوان این گل را جبران کرده و بازی را به تساوی کشاند. پس از گل تساوی ذوب‌آهن، بختیار رحمانی (2 گل) و شاهین ثاقبی برای تراکتورسازی گلزنی کردند تا این تیم در آستانه پیروزی چهار-یک قرار بگیرد اما مرتضی تبریزی، دانیال اسماعیلی فر و کاوه رضایی اجازه پیروزی تراکتورسازی را ندادند تا این بازی با تساوی 4-4 به پایان برسد.

بهترین پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن

بهترین برد تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن به هفته 21 لیگ شانزدهم باز می‌گردد. سرخپوشان تبریزی در این بازی موفق شدند در دیداری خانگی با نتیجه چهار-یک مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسند.

گل‌های سرخپوشان در این دیدار توسط محمد ایران پوریان، محمد ابراهیمی، لوسیانو ادینیو و مهدی کیانی وارد دروازه تیم مهمان شد. در مقابل مهدی رجب‌زاده موفق شد یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود و تیم میزبان موفق شد با نتیجه چهار-یک به پیروزی برسد.

تراکتورسازی در هفته 3 لیگ سیزدهم نیز با نتیجه 4-2 مقابل ذوب‌آهن به پیروزی رسید. در این دیدار خارج از خانه محسن ربیع خواه و محمد ابراهیمی برای تراکتورسازی گلزنی کردند. پس از این 2 گل، سپهر حیدری و مهدی رجب‌زاده بازی را به تساوی کشاندند اما در ادامه گل‌های علی کریمی و کریم انصاری‌فرد موجب شد این دیدار با پیروزی 4-2 تیم مهمان همراه شود.

بهترین پیروزی ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی

ذوب‌آهن که پس از بازگشت تراکتورسازی به لیگ برتر تنها 4 بار مقابل این تیم به پیروزی رسیده، بهترین برد خود در مصاف با این تیم را با نتیجه سه-صفر رقم زده است. در این بازی که در چارچوب دیدارهای هفته 26 لیگ هفدهم برگزار شد، محمدرضا حسینی و مرتضی تبریزی (2 گل) برای تیم میزبان گلزنی کردند تا آخرین مصاف دو تیم با برتری ذوب‌آهن به پایان برسد.

بهترین گلزنان دو تیم و اسامی غایبان

در دیدار فردا، آنتونی استوکس با به ثمر رساندن 8 گل در 11 بازی، به عنوان بهترین گلزن لیگ هجدهم و تراکتورسازی در ترکیب سرخپوشان قرار می‌گیرد. در آن سوی میدان نیز ادی ارناندز با 3 گل بهترین گلزن ذوب‌آهن تا بدین جای فصل است.

در بازی فردا تیم میزبان، اشکان دژاگه و علیرضا نقی زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. علی عبدالله زاده نیز به دلیل محرومیت انضباطی که از سوی مسئولان تراکتورسازی در نظر گرفته شده، در دیدار فردا حضور نخواهد داشت.

محمد نژادمهدی نیز به دلیل مصدومیت دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی را از دست داده است.

از نکات قابل‌توجه در رابطه با دیدار فردا، حضور زودهنگام ذوب‌آهن در تبریز و برگزاری دو برنامه تمرینی در ورزشگاه تمرینی تراکتورسازی است.

هواداران تراکتورسازی نیز امیدوار هستند تیمشان همراه با محمد تقوی شکست‌ناپذیری در دیدارهای خانگی و صدرنشینی جدول این بازی‌ها را حفظ کنند. از سوی دیگر پیروزی در این دیدار حداقل یک هفته دیگر سرخپوشان را در رده سوم جدول نگه می‌دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان