//
کدخبر: ۱۴۲۸۱۷ //

قانون سخت AFC در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

دیدار دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا از مسئولان ورزشگاه آزادی درخواست کرده است که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

قانون سخت AFC در خصوص حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس کمیته مسابقات AFC در جلسه روز گذشته که با حضور مسئولان و ناظران کنفدراسیون، رییس و مسئولان کمیته های ستاد لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان فدراسیون و ورزشگاه آزادی برگزار شد، تاکید داشت؛ در روز برگزاری مسابقه به هیچ وجه تماشاگران اضافه بر ظرفیت و بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور داشته باشند.

صبح روز گذشته سه‌شنبه، در سالن جلسات هتل اسپیناس پلاس، نشستی بین مسوولان کمیته های ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان، متناظرین آنها در AFC و تعدادی از مدیران فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بررسی آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی ، محل برگزاری دیدار پرسپولیس و کاشیما

در این نشست موارد گوناگونی چون آخرین وضعیت تعمیرات و بهسازی ورزشگاه آزادی و بخش‌های مختلف آن مانند؛ پاویون، VIP و VVIP جایگاه خبرنگاران داخلی و خارجی، میکسزون، دفتر و دبیرخانه کمیته مسابقات AFC ، رختکن‌ها، ارتقا سیستم صوتی و غیره مورد بحث و قرار گرفت و گزارشی ارایه شد.

در ادامه در خصوص نحوه بلیت فروشی، چگونگی ورود و خروج تماشاگران و میهمانان و استقرار آنها در جایگاه‌های مربوطه نیز گفت‌وگو شد.

ورود جمعیت خارج از ظرفیت و بدون بلیت ممنوع

یکی از مهمترین نکاتی که در جلسه صبح روز گذشته مورد تاکید رییس کمیته مسابقات کنفدراسیون قرار گرفت؛ موضوع تماشاگران و برقراری نظم و امنیت در این حوزه بود.

پاول لوزانوف بعد از اطلاع از نحوه بلیت فروشی، تاکید کرد که تماشاگر بدون بلیت نباید در ورزشگاه حضور پیدا کنند و باید از ورود افراد، خارج از ظرفیت جلوگیری شود و در محیط و فضای ورزشگاه حضور پیدا نکنند.

برپایی جلسات مداوم برای هماهنگی بین کمیته ها

در جلسه صبح روز گذشته همچنین مقرر شد بین نمایندگان و ناظران کنفدراسیون و نفرات متناظر آنها در کمیته‌های کار باشگاه و فدراسیون، جلسات مداومی برای ایجاد هماهنگی تشکیل شود. همچنین نحوه صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری بررسی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۸۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان