//
کدخبر: ۱۴۲۵۷۴ //

تاج به کی روش: ببخشید، شما؟!!

با اعلام رسمی مجلس شورای اسلامی، فدراسیون فوتبال نیز مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان است و این بدان معناست که گرد و خاک بزرگی در این سازمان برپا خواهد شد.

تاج به کی روش: ببخشید، شما؟!!
به گزارش فرتاک نیوز،

 وزارت ورزش و جوانان رسما در ابلاغیه ای به فدراسیون فوتبال اعلام داشت که طبق قوانین تصویب شده در هیئت دولت و مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، تمامی بازنشستگان حاضر در این سازمان می بایست صندلی های خود را ترک کنند که این مسئله به مفهوم آن است که خیلی از افراد فعال در ساختمان مدیریت فوتبال کشور، باید خانه نشین شوند.

در راس این افراد مهدی تاج ریاست فدراسیون خواهد بود که بالاخره پس از جنجال های فراوان و حاشیه سازی های مکرر برای بقای خود در سمت فعلی، می بایست صندلی خود را ترک کند؛ قطعا این اتفاق شوکی بزرگ به فوتبال ایران خواهد بود، اما اینکه این شوک در چه زمانی به بدنه فدراسیون وارد خواهد شد جای سوال است!

این ماجرا اما در هاله ای از ابهام قرار دارد، چرا که ضرب العجل وزارت ورزش به فدراسیون در آستانه برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا 2019  صورت گرفته است و برکناری مدیران فدراسیون می تواند مستقیما تیم ملی را دچار شوک شدیدی کند که شاید صورت پذیرفتن این رفت و آمد ها را چند ماهی به تاخیر بیاندازد؛ نیازی به توضیح وابستگی تیم ملی و کادر فنی اش به فدراسیون فوتبال نیست! به صورت کاملا واضح شخص مهدی تاج وجود نداشته باشد، کی روش و دستیارانش نیز وجود نخواهند داشت!

بالاخره این قانون برای کی روش و فدارسیون فوتبال دردسر ساز شد! بالاخره آن اتفاقی که آنها انتظارش را نداشتند رقم خورد تا عمر کی روش و فدراسیون 5 ستاره به پایان برسد! در این مقطع فقط باید به رویکرد تاج در قبال تیم ملی و کی روش و بالعکس دید! چرا که دیگر کی روش می داند مهدی تاج مهره ای پایان یافته برای او خواهد بود و حمایتش دیگر فاقد برش خواهد بود! از سویی دیگر مهدی تاج که به علت حمایت از کی روش متحمل نقد های تند و پیدایش مخالفین بی شماری شده بود، حالا درب های خروج را پیش روی خود می بیند تا از قدرت فاصله بگیرد! او حالا آرام آرام متوجه خواهد شد که در این دوران پر حرف و حدیث تا چه اندازه پل های پشت سرش را خراب کرده است.

احتمالا در اولین تماسی که کی روش با تاج برای پیگیری شرایط او و بقایش داشته باشد، ریاست فدراسیون به او پاسخ دهد: ببخشید شما؟!!! چرا که دیگر نه کی روش می تواند امتیازی برای تاج باشد و نه برایش چند صبایی زمان بخرد! حالا باید دید برادر و دوست جدا نشدنی تاج در این روزها هم عزیز خواهد بود؟! هرگز! چرا که مهدی تاج کی روش را فقط برای دوام میز خود دوست داشت!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان