//
کدخبر: ۱۴۲۴۷۸ //

دانیال ارزانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد

بازیکن ایرانی‌الاصل تیم ملی فوتبال استرالیا به دلیل مصدومیت شانس همراهی ساکروس در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد.

 دانیال ارزانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را از دست داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دانیل ارزانی که در جریان بازی هفته گذشته سلتیک مقابل تیم دوندی در رقابت‌های لیگ برتر اسکاتلند از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، شانس حضور در جام ملت‌های آسیا 2019 را از دست داد. این بازیکن ایرانی‌الاصل پس از بازی‌های درخشانش در ملبورن‌سیتی در این تابستان به منچسترسیتی پیوست و سپس به مدت دو فصل به سلتیک قرض داده شد.

ارزانی 19 ساله که با این مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل را از دست داد، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» خبر داد نیاز به عمل جراحی بر روی رباط صلیبی‌اش دارد.

مصدومیت ارزانی خبر بدی برای کادرفنی تیم ملی فوتبال استرالیا خواهد بود که خود را آماده حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 می‌کنند که قرار است در ماه ژانویه به میزبانی کشور امارات برگزار شود.

ارزانی پیش از جام جهانی 2018 در حالی که گزینه پیوستن به تیم ملی فوتبال ایران را داشت، ترجیح داد در رده ملی برای استرالیا، کشوری که در آن زندگی می‌کند بازی کند و در جام جهانی 2018 هم ساکروس را همراهی کرد.

استرالیا این ماه (نوامبر) در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف تیم‌های کره جنوبی و لبنان می‌رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان