//
کدخبر: ۱۴۲۲۲ //

ناصری: ضربه کولیبالی عمدی نبود/ نیاز به حمایت باشگاه داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان تأکید کرد که ضربه موسی کولیبالی به صورت او عمدی نبود.

 ناصری: ضربه کولیبالی عمدی نبود/ نیاز به حمایت باشگاه داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ناصری در مورد مصدومیتی که در بازی با سپاهان با آن مواجه شد، گفت:‌ من تصور می‌کردم که برخوردم با مسعود حسن‌زاده بود، ولی بعد از بازی با فاضلی صحبت کردم و او من گفت که برخوردم با کولیبالی بوده است. حتی فاضلی به این موضوع اشاره کرد که کولیبالی از این اتفاق ناراحت شده بود، ولی باید بگویم که این اتفاقات در فوتبال ممکن است رخ بدهد و ضربه بازیکن سپاهان عمدی نبود.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه تأکید کرد: برخی از هواداران سپاهان احساس می‌کردند که بی‌جهت خودم را به زمین انداختم و همین موضوع باعث شد تا عکسی را منتشر کنم و مصدومیت صورتم را نشان دهم.

ناصری با اشاره به تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود، ولی حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم. در دو بازی اخیر از استقلال و سپاهان جلو افتادیم، ولی متأسفانه نتیجه را حفظ نکردیم. باید در بازی‌های آینده حواس‌مان جمع باشد تا به‌سادگی امتیاز از دست ندهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سیاه‌جامگان در لیگ برتر خواهد ماند، گفت: این موضوع بستگی به عملکرد خودمان و همچنین مسئولان باشگاه دارد. الان بچه‌ها از طرف باشگاه نیاز به حمایت مالی دارند و از طرفی ما هم باید در زمین مسابقه خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم که در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان