//
کدخبر: ۱۴۲۱۳۹ //

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی

در هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت باید رو در روی شاگردان مهاجری قرار بگیرند تا با برد در این دیدار، خود را از بحران خارج کنند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ماشین سازی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در هفته یازدهم لیگ برتر ایران در حالی استقلال در تبریز به مصاف ماشین سازی می‌رود که برای خارج شدن از بحران باید به پیروزی برسد.

وینفرد شفر با شاگردانش در این فصل روزهای خوبی را پشت سرنمی‌گذارند و با 14 امتیاز در رده هفتم قرار دارند، آنها همین پنجشنبه هفته گذشته بود که در دیدار مقابل سایپا در جام حذفی پس از تساوی 2-2 در ضربات پنالتی شکست خوردند و از این رقابت‌ها کنار رفتند.

حال شفر باید شیوه دیگری را در دستور کار خود قرار دهد تا بیش از این از رقبای خود در لیگ عقب نماند. سرمربی آبی‌ها در ابتدای فصل هر چند بازیکنان زیادی را جذب کرد اما یک اشتباه مرتکب شد و آن هم این بود که در بین این بازیکنان یکی باتجربه جذب نکرد که جای خالی امید ابراهیمی و مجید حسینی را پر کند.

حال آبی‌ها امروز به مصاف ماشین سازی می‌رود که این تیم هم روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با 10 امتیاز در رده دهم قرار دارند. برد برای هر یک از این دو تیم بسیار ارزشمند خواهد بود و تساوی دردی از آنها دوا نخواهد کرد.

در همین راستا احتمال می‌رود که شفر با استراتژی خاصی به میدان برود و با ترکیب زیر مهیای مسابقه شود:

‌سید مهدی رحمتی - فرشاد محمدی مهر - محمد دانشگر - آرمین سهرابیان - میلاد زکی پور - فرشید باقری - رضا آذری - همام طارق - مهدی قائدی - اللهیار صیادمنش - الحاجی گرو

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان