تاریخ انتشار: 1397/08/14 01:40
کد خبر: 123190

فنونی زاده: ستاره های کاشیما بازی را درآوردند/بازیکنان ما عجول و عصبی بازی کردند/ در بازی برگشت شرایط سختی داریم

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی سختی در برگشت مقابل کاشیما دارد
فنونی زاده: ستاره های کاشیما بازی را درآوردند/بازیکنان ما عجول و عصبی بازی کردند/ در بازی برگشت شرایط سختی داریم

فنونی زاده در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص باخت ۲-۰ پرسپولیس در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به میزبانی تیم کاشیما، تیم ما نیمه اول خیلی خوب بازی کرد، حتی موقعیت هم داشت ولی متأسفانه تبدیل به گل نشد.

وی افزود: نیمه دوم پرسپولیس خیلی احساسی بازی کرد و دو گل بد هم دریافت کرد. اگر شجاع خلیل زاده کنار جلال حسینی در دفاع وسط بازی می کرد، تیم ما این دو گل را دریافت نمی کرد. خلیل زاده نمی تواند در دفاع کناری کنار بازی کند. نعمتی هم باید در سمت راست به بازی گرفته می شد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس باید در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بسته بازی می کرد. نتیجه 0-0 برای تیم ما خیلی خوب بود اما متأسفانه دو گل بدی خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر تعویض های اشتباه برانکو درخصوص حرکت بچگانه سیامک نعمتی که منجر به اخراج وی شد، گفت: وقتی بازیکن یک اخطار دارد و عصبی بازی می کند بهتر است مربی او را تعویض کند. نعمتی حرکت بچگانه ای کرد. به نظر من عالیشاه باید جای نعمتی به زمین می آمد.

فنونی زاده در ادامه به مقایسه ستاره های دو تیم پرداخت: ستاره های خارجی کاشیما، بازی را برای این تیم درآوردند. این تیم با دو گل خارجی های خود توانست پرسپولیس را شکست دهد اما بازیکنان ما برعکس آن ها سردرگم، عجول و عصبی بودند. در تیم ما فقط بشار رسن بازی خوبی انجام داد.

وی درخصوص عملکرد داور این مسابقه گفت: یکی از بهترین داوران این دوره لیگ قهرمانان، این داور چینی بود. حتی می توانست گل سوم کاشیما را آفساید هم نگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی برگشت این دو تیم تصریح کرد: بازی برگشت با وجود آن که پرسپولیس از حمایت هوادارانش برخوردار است اما بازی خیلی سخت است. تیم کاشیما روی زمین خیلی خوب بازی می کند و در ضربات ایستگاهی هم تیم بسیار خطرناکی است. همان طور که با این روش در ژاپن به ما گل زدند.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس با چه تاکتیکی باید بازی کند که بتواند نتیجه بازی رفت را جبران کند، اظهار داشت: پرسپولیس باید با حوصله بازی کند و بی مهابا حمله نکند. در کل تیم باید بسته بازی کند و دل به ضد حملات‌ ببندد. چون کاشیما تیم خیلی خوبی نشان داده است.

فنونی زاده در پایان گفت: به امید خدا شنبه به استادیوم خواهم رفت. این را هم بگویم تیم تا همین مرحله هم که آمده کار بزرگی کرده است.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rg9n6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاش احمد نوراللهی و بشار رسن 90 دقیقه‌ای بودند