//
کدخبر: ۱۴۱۴۶ //

وقتی استقلالی‌ها ارزش پیراهن‌های خود را نمی‌دانند

درحالی که همه نگاه‌ها به دعواهای مدیران و مربیان استقلال بود هیچکس متوجه نشد که بازیکنان استقلال هم اعتصاب کردند، هم بیانیه دادند و هم مسئولان را تهدید کردند!

وقتی استقلالی‌ها ارزش پیراهن‌های خود را نمی‌دانند
به گزارش فرتاک نیوز،

اتفاقی که در استقلال رخ داد اتفاقی بود که برای اولین بار دیده شده است. برای اولین بار است که در استقلال اعتصاب نه تنها عملیاتی می شود بلکه چند روز هم طول می‌کشد و بدتر از آن اینکه بازیکنان نه تنها اعتصاب می کنند، بلکه بیانیه می دهند و تهدید هم می کنند و می خواهند اعضای هیات مدیره را هم برکنار کنند.

وسط خبرهای اعتصاب، به دلیل جنجالی شدن این ماجرا همه فراموش کردند که ببینند اصل ماجرا چه اتفاقی را رقم زد، برخی طرف منصوریان را گرفتند، بعضی می گویند زمانی درست می گوید و بازیکنان نباید اعتصاب می کردند، برخی هم سراغ افتخاری را می گرفتند اما واقعیت این است که بازیکنان در این واقعه کاملا از اصول خارج شدند آنها توجهی به مردمی بودن استقلال نکردند در حالی که هنوز اکثر آنها حتی به تیم ملی هم نرسیده اند و اصولا کوچکتر از آن هستند که اعتصاب به راه بیاندازند.

اتفاقاتی که در استقلال رخ داده ابعاد بسیار بزرگتری از اعتصاب هم داشته است، در واقع آنجا در این باشگاه همه اصول به هم ریخته و هیچ برخوردی هم با عاملان آن نشده است، همانطور که با عامل محرومیت استقلال توسط فیفا به خاطر عادل شیحی برخورد نشد.

به نظر می رسد بازیکنان استقلال اصلا نمی دانند چه پیراهنی را تن کرده اند و چه مسئولیتی در قبال جامعه دارند. آنها رفتاری را باب کردند که پیش از این تاکنون سابقه نداشت و بدتر از آن اینکه در میان جنگ های داخلی مدیر عامل هم توانست از این اتفاقات به سود خودش یارکشی کند و حتی لیدرهای این تیم هم این وسط سهم خواهی کردند و علیه عضو هیات مدیره شعار دادند.

اینکه بازیکنان چند درصد پول گرفته اند، بحثی دیگر است بحث اصلی این است که بیش از ۷۰ در صد بازیکنان استقلال حتی اگر بیست درصد حقوق خود را هم گرفته باشند درآمدشان از ۸۰ درصد مردم کشور بالاتر است و از این مهمتر اینکه آنها در استقلال الگوی مردم هستند و جامعه روی آنها حساس است.

آنچه در استقلال رخ داد نمونه بارز بازیکن سالاری در این تیم بود و نوع مدیریت سهل گیر افتخاری که معلوم نیست چرا اینقدر در زیر مجموعه اش اتفاقات خاص رخ می دهد. از اعتصاب گرفته تا محرومیت بین المللی.

به هر حال نمی توان از این ماجرا به سادگی عبور کرد، به نظر می رسد بازیکن سالاری در استقلال به طرز عجیبی با سرعت جلو می رود و اگر در پرسپولیس یک رامین رضائیان است که از چارچوب ها خارج می شود در استقلال انگار تعداد رامین رضاییان های متحد بسیار بیشتر است.

این نکته ای است که وسط دعوا های زمانی با منصوریان و افتخاری گم شد. بازیکن به هر حال وقتی پیراهن استقلال و پرسپولیس را تن می کند، حق چنین رفتارهایی را ندارد، نمی شود هم پول بگیرند، هم محبوب قلب ها باشند و بچه معروف و هم اعتصاب کنند تا پول بیشتری از مدیرانشان به چنگ آورند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان