//
کدخبر: ۱۴۱۴۴۱ //
11 تاریخساز برانکو در توکیو

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

پرسپولیس در حساس‌ترین و ویژه‌ترین بازی تاریخ این باشگاه، از ساعاتی دیگر برابر کاشیما آنتلرز دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان برانکو ایوانکوویچ با عبور از حریفان خود اکنون در تاریخی‌ترین مقطع باشگاه قرار دارند؛ جایی که باید فینال رویایی آسیا را برابر کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار کنند. برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و این بازیکن این روزها در تهران مراحل درمانی خود را بعد از عمل جراحی رباط پشت سر می‌گذارد تا دغدغه بزرگ در خصوص پست دفاع راست قرار داشته باشد.

علیرضا بیرانوند
شماره یک پرسپولیس در این فصل بیش از هر دروازه‌بانی موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده تا سهم زیادی در حضور سرخ‌ها در فینال آسیا داشته باشد. او در بازی قبلی مقابل السد قطر یکی از ویژه‌ترین سیوهای خود را مقابل ژاوی به نمایش گذاشت تا تیمش را راهی فینال کند. اکنون بیرانوند در اولین تقابل خود با نماینده شرق آسیا به دنبال ناکام گذاشتن مهاجمان سرخپوش حریف خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

سیدجلال حسینی - محمد انصاری
قلب دفاعی پرسپولیس بار دیگر در اختیار کاپیتان خواهد بود. سیدجلال حسینی در این بازی نیز بهمراه محمد انصاری رهبری خط دفاعی پرسپولیس را عهده‌دار خواهند بود. سیدجلال حسینی که پیش از این با سپاهان به این مرحله از رقابت‌ها رسیده بود و جام قهرمانی را از دست داده، اکنون در 36 سالگی یکی از بزرگترین افتخارات خود را دنبال خواهد کرد. حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و اکنون شانس دستیابی به قهرمانی آسیا انگیزه بزرگی برای شماره 4 سرخپوشان است که او نیز با گل‌های حیاتی‌اش سهم زیادی در این حضور داشته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

شایان مصلح - شجاع خلیل زاده
مدافعان گیلانی و مازندرانی پرسپولیس در این دیدار در دو سمت خط دفاعی قرار خواهند گرفت. خلیل زاده که با نمایشی جالب توجه در این فصل نگاه‌ها را بار دیگر به سمت خود جلب کرده، اکنون طبق آمار کنفدراسیون آسیا در رده دوم برترین مدافعان قرار دارد و از این دو بازی می‌تواند به عنوان شانس بزرگ شخصی خود برای حضور در صدر جدول مدافعان سود ببرد. شایان مصلح نیز با حضور در سمت چپ و زوج‌سازی با بشار رسن و سیامک نعمتی به دنبال موفقیت در ترکیب پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

کمال کامیابی نیا - احمد نوراللهی
خبر خوب برای پرسپولیس دستیابی به آمادگی احمد نوراللهی برای حضور در این بازی بزرگ است. نوراللهی که با پارگی عضله چهارسر مواجه بود، خود را به این بازی رسانده تا در کنار کمال کامیابی نیا کمربند خط میانی را محکم کند. دو هافبک پرسپولیس نمونه بارز فداکاری در ترکیب این تیم محسوب خواهند شد. کامیابی نیا نیز پیش از این علیرغم دررفتگی کتف خود را به بازی رساند و در آخرین بازی این تیم در لیگ داخلی نیز زننده یکی از گل‌های زیبا لقب گرفت. با حضور این دو بازیکن در خط میانی شرایط برای ایجاد تعادل برابر حریف افزایش یافته است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

بشار رسن - سیامک نعمتی
دو هافبک تکنیکی، بازیساز و آماده‌ی سرخپوشان نیز در خط میانی در کنار کامیابی نیا و نوراللهی حاضر خواهند شد. بشار رسن طی دو دیدار مرحله نیمه نهایی نمایش موفقی از خود به جا گذاشته و سیامک نعمتی نیز در اوج آمادگی این فصل خود با گلی دیدنی جواز صعود به فینال را برای شاگردان برانکو به امضا رسانده و در این دیدار نیز در جستجوی گلی طلایی دیگر برای خاطره انگیز کردن روزهای موفقش در پرسپولیس خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

علی علیپور - گادوین منشا
مهاجمان آماده پرسپولیس بزرگترین امید این تیم در استادیوم کاشیما ساکر محسوب می‌شوند. دو گلزنی که تا به اینجا توانسته‌اند با هماهنگی و حرکات جالب توجه خود به پرسپولیس برای حضور در این مرحله کمک کنند و برانکو بار دیگر چشم به جادوی آنها در خط حمله خواهد دوخت تا بزرگترین افتخار تاریخ باشگاه را شکل دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و گادوین منشا


دیدار دو تیم از ساعت 9:30 صبح روز شنبه برگزار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان