//
کدخبر: ۱۴۱۳۹ //
اول اعدام می کنید بعد رسیدگی؟

واکنش وکیل پرسپولیس به خبر کسر ۶ امتیاز در روزنامه ها

کارگزار فعال در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «اگر تا ده تا فردای دیگه اصلا اگر تا صدتا فردای دیگه از پرسپولیس بابت ژوزه شش امتیاز کسر شد من کلا در مورد فوتبال حرف نمی زنم.»

واکنش وکیل پرسپولیس به خبر کسر 6 امتیاز در روزنامه ها
به گزارش فرتاک نیوز،

کارگزار فعال در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «اگر تا ده تا فردای دیگه اصلا اگر تا صدتا فردای دیگه از پرسپولیس بابت ژوزه شش امتیاز کسر شد من کلا در مورد فوتبال حرف نمی زنم.» دو روزنامه ورزشی صبح امروز با عناوین "ضد حال فیفا در عروسی پرسپولیس؛ فردا شش امتیاز از پرسپولیس کسر می شود؟!" و "شش امتیاز منفی پاداش قهرمانی قرمزها؛ آتش ژوزه به جام سرخ" خبر از کسر قطعی 6 امتیاز از پرسپولیس دادند که با نگرانی هواداران همراه شده است.

عبدالصمد ابراهیمی در واکنش به سوال های متعدد در این خصوص متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

«یعنی عاشقتونم. من دست بوس همه اهالی رسانه هستم فقط دوستان و مخاطبان از من خواسته اند در مورد این تیتر توضیح بدهم.

در مرام و مکتب شما، اول اعدام می کنند بعد رسیدگی؟ وقتی هنوز پرونده در دیوان داوری است و رای نداده اند، رای ابلاغ نشده، فرصت پرداخت اعلام نکرده اند قراره اول علی الحساب شش امتیاز را کسر کنند بعد به پرونده رسیدگی بشه؟

شنبه و یکشنبه فیفا تعطیله. از کجا خبر میارید؟ دیوان داوری که فقط رای میده، جریمه و کسر امتیاز نداره. پرونده باید برگرده فیفا، مهلت پرداخت میدن ووووو.

پ ن: اگر تا ده تا فردای دیگه اصلا اگر تا صدتا فردای دیگه از پرسپولیس بابت ژوزه شش امتیاز کسر شد من کلا در مورد فوتبال حرف نمی زنم ولی اگه نشد دوستان شجاعت عذرخواهی از هواداران را داشته باشند. فردا هم نگویند ما آخر روتیتر علامت سئوال گذاشتیم و خبر قطعی ندادیم و صرفا سئوال پرسیدیم.

پ ن دو: از این جالب تر تیتر روزنامه هدف است. اون ها پیش بینی کردن رای صادر میشه و پرسپولیس پول را نمیده فیفا هم کسر امتیاز میکنه فقط چون این فرایند تا بعد از قرعه کشی فصل بعد طول میکشه پرسپولیس فصل بعد را با امتیاز منفی شروع میکنه. آینده نگری تون را سپاس»

JamNewsImage07551734

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان