تاریخ انتشار: 1397/08/10 21:03
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 123646

محمدرضا زینال خیری: ملوان در تبریز بیشتر از ما هوادار داشت/ همچنان وضعیت ما بحرانی است

هافبک شهرداری تبریز عنوان داشت که شرایط این باشگاه همچنان بحرانی است.
محمدرضا زینال خیری: ملوان در تبریز بیشتر از ما هوادار داشت/ همچنان وضعیت ما بحرانی است

 محمدرضا زینال خیری هافبک تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با فرتاک ورزشی درخصوص بازی با تیم ملوان گفت: بازی خیلی سختی با تیم ملوان داشتیم چون تیم ملوان خیلی تیم با ریشه و پر مهره است و بازیکنان خیلی با کیفیتی دارد و از یک طرف هم تیم ما در بحران رفته بود و مشکلات مالی و اعتصابایی که به وجود آمده بود تو دو بازی گذشته دو باخت و هفت گل خورده داشتیم و شرایط سخت بود. خداروشکر که با این برد، به لیگ برگشتیم.

وی درخصوص داوری این بازی گفت: تیم داوری هم خوب بود و مشکل خاصی نداشت فقط در نیمه اول یه پنالتی به سود ما نگرفت و یکم بازی از دستش در رفت و در برخی از لحظات که آن هم بخاطر پژمان نوری بازیکن با تجربه آن ها بود که فشار می گذاشت روی داور و کادرفنی آن ها بر روی داور فشار می‌گذاشتند و تماشاگرانشان در شهر ما از تماشاگران ما بیشتر بودند و این ها کمی روی داور تاثیر گذاشته بود.

زینال خیری درخصوص شرایط این باشگاه نیز گفت: شرایط تیم ما همچنان بحرانی است و امیدوارم با درایت و دلسوزی شهردار محبوب تبریز و آقای دکتر دبیری که از ورزش دوستان آدربایجان هستند مشکلات برطرف شود.

هافبک شهرداری تبریز درخصوص عملکرد این فصل خود نیز گفت: عملکرد خودم نسبت به پارسال خوب بوده اما خب خودتان می دانید که شرایط تیم هم خیلی تاثیر گذار هست روی بازیکن. آینده تیممان هم اگر از طرف مسئولین حمایت شود، قطعا روشن خواهد بود. توانایی و پتانسیل بالایی در این تیم وجود دارد ولی خب باید حمایت شود و بدون حمایت و امکانات نمی توان موفق بود. امیدوارم با حمایت همه جانبه مسئولین این تیم صد در صد بومی ما که واقعا از بچه های خود آذربایجان هستند و با دل و جان زحمت می کشند در آخر فصل در یک جایگاه خوبی قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yve9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت باشکوه برای زینال خیری؛ یک گل 3 امتیازی با جیب خالی!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

تصاویر/ دیدار شهرداری تبریز و ملوان
از نگاه دوربین مهرداد نوع بشر؛