تاریخ انتشار: 1397/08/10 22:50
کد خبر: 123632

منادی:توانستم جواب اعتماد آقای دایی را بدهم

دروازه بان تیم فوتبال سایپا گفت: این برد نتیجه همت تمام بازیکنان سایپا است و فقط به خاطر عملکرد من در این بازی برنده نشدیم.
منادی:توانستم جواب اعتماد آقای دایی را بدهم

حسین منادی، دروازه بان جوان تیم فوتبال سایپا بعد از برد تیمش در مقابل استقلال با  پنالتی هایی که او گرفت گفت: بازیکنان بابت این برد از جان مایه گذاشتند و از اینکه توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  صعود کنیم خدا را شکر می کنیم. توانستیم با 10 نفر بازی را به وقت های اضافه و ضربات پنالتی بکشانیم و این نتیجه ی همت بچه ها بود.

او در مورد این بازی ادامه داد: اینگونه نیست که این برد تمامش به خاطر من باشد و تمام بازیکنان تیم تلاش کردند. این برد نتیجه همکاری همه است و  تمام بازیکنان در آن سهیم هستند. خدا را شکر که توانستم 2 پنالتی بگیرم و جواب اعتماد علی دایی را بدهم.

منادی در مورد اینکه آیا برای ضربات پنالتی تمرین داشته اند یا خیر گفت: در کل هفته ای که گذشت روی ضربات پنالتی کار کرده بودیم و نتیجه این تمرینات را گرفتیم. علی دایی پیش بینی کرده بود که بازی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد.

او ادامه داد: از ابتدا می خواستیم که بازی را در 90 دقیقه به پایان برسانیم و هدفمان این نبود که بازی را به ضربات پنالتی بکشانیم.

منادی در مورد هدفشان در جام حذفی گفت: هدفمان در جام حذفی قهرمانی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epjnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی به دنبال کسب سهمیه آسیا

اختصاصی/ مهم ترین دلیل شکست استقلال و پیروزی سایپا
تعویض های طلایی دایی و تصمیم های اشتباه شفر