//
کدخبر: ۱۴۱۰۴ //
اتفاقی که رضاییان را باز هم از پرسپولیس دورتر میکند

روزهای سخت پیش روی رضاییان

رفتارهای غلط رضاییان سبب شده بازیکنان هم دل خوشی از او نداشته باشند.

روزهای سخت پیش روی رضاییان

به گزارش فرتاک نیوز، رفتارهای رامین رضاییان این روزها طعم شیرین قهرمان شدن پرسپولیسی‌ها را کمی تلخ کرده است. او که به صورت تحمیلی و با فشار باشگاه در ابتدای فصل به پرسپولیس بازگشت آن هم علیرغم مخالفت شدید برانکو ایوانکوویچ، باز هم با رفتارش در اردوی دوبی باعث شد تا دیگر آستانه صبر برانکو لبریز شود.

 

سرمربی پرسپولیس با پاره کردن کاغذ آن هم پیش چشم خبرنگاران عملا نشان داد هیچ تمایلی به بازگشت رضاییان به تمرینات ندارد. در حال حاضر بر سر ماجرای رضاییان باشگاه پرسپولیس به دو دسته تقسیم شده است. یک طرف برانکو و طرف دیگر کلیه مسئولان از جمله محمود خوردبین.

 

با وجود حمایت قدیمی های پرسپولیس از رامین رضاییان دیگر شانسی برای بازی کردن دیگر به او داده نمی شود. حتی مصدومیت و محرومیت هم پستی های رامین هم دلیل نمی‌شود تا برانکو به او بازی دهد.این موضوع را خود رامین هم تایید کرده و گفته شاید دیگر به پرسپولیس نیاید چون کاری که برانکو با او کرده دیگر شرایطی برای بازگشت ندارد و بیشتر آبرویش می‌رود. رامین به دنبال این است تا با حفظ آمادگی به اردوی تیم ملی دعوت شود.رفتارهای غلط رضاییان سبب شده بازیکنان هم دل خوشی از او نداشته باشند  و اگر برگردد روزهای سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان