تاریخ انتشار: 1397/08/09 23:59
کد خبر: 123786

فرزندان سردارجنگل شگفتی ساز شدند / فوتبال ایران به احترام داماش کلاه از سر برداشت

داماش گیلان با برتری مقابل ماشین سازی تبریز به جمع چهار تیم جام حذفی رسید.
فرزندان سردارجنگل شگفتی ساز شدند / فوتبال ایران به احترام داماش کلاه از سر برداشت

از سری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی کشور تیم داماش گیلان با هدایت سیامک فراهانی برابر تیم لیگ برتری ماشین‌سازی تبریز به میدان رفت.

داماش گیلان از همان دقایق ابتدایی به ارائه یک بازی منطقی قدرت خود را به رخ حریف لیگ برتری کشاند، بازی حساب شده پسران شهر باران تبریزی ها را در دقیقه ۵۳ به دردسر انداخت و تبریزی ها با خطا بر روی بازیکن داماش، مرتکب خطای پنالتی شدند.

امیر تیزرو در دقیقه ۵۴ توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم تبریزی را باز کند تا مقدمه یک شگفتی فراهم شود، اما پس از ‌به‌ثمر رسیدن گل نخست بازی این تیم تبریزی بود که سوار بر بازی شد و با ایجاد موقعیت های متعدد سعی در بازکردن دروازه حریف لیگ دویی خود داشت که در نهایت در دقیقه ۹۰ رضا خالقی‌فر توانست دروازه داماش را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در وقت های اضافه نیز شاگردان فراهانی با ارائه یک بازی منطقی توانستند نتیجه تساوی را حفظ کنند و این بازی به ضربات پنالتی رفت‌.

پسران شهر باران در ضربات پنالتی توانستند ماشین سازی لیگ برتری را با نتیجه سه بر دو شکست دهند تا به جمع چهار تیم برتر ایران در جام حذفی برسند، داماشی ها تنها نماینده لیگ دو در این مرحله خواهند بود.

نویسنده : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nav5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه شگفتی‌سازی داماش در جام حذفی