//
کدخبر: ۱۴۰۸۰۸ //

شفر: امیدوارم داوران پنالتی های استقلال را بگیرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه دیدار مقابل سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی گفت: امیدوارم داوران در بازی های استقلال، اگر روی بازیکنان ما و در محوطه جریمه حریفان خطایی صورت گرفت، پنالتی تیم را بگیرند.

 شفر: امیدوارم داوران پنالتی های استقلال را بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

«وینفرد شفر» روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا در چارچوب مسابقات جام حذفی گفت: مسابقات جام حذفی همیشه از حساسیت و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما یک دیدار فوق العاده مهم برابر سایپا پیش روی خود داریم، اما فردا برای برد به زمین می‌رویم.

شفر با اعلام این که استقلال شرایط خوبی برای برگزاری بازی با سایپا دارد، گفت: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده بازی هستیم. وریا غفوری محروم است. فرشاد محمدی فر می تواند به جای او بازی کند. وضعیت علی کریمی را هم امروز باید بررسی کنیم. وضعیت پژمان هم که مشخص است و تا چندین هفته نمی تواند استقلال را همراهی کند.

شفر افزود: من بازی پرسپولیس- سایپا را آنالیز کردم. سایپا نمایش بسیار خوبی را به اجرا گذاشت و نشان داد تیمی است که تا لحظه آخر برای زدن گل تلاش می کند.

وی گفت: ما از نظر جسمانی مشکلی نداریم، اما امیدوارم در 90 دقیقه کار سایپا را تمام کنیم. خیلی خوب نیست که بازی به وقت اضافه کشیده شود. ما آمادگی کامل داریم که برای این بازی مبارزه کنیم.

شفر تصریح کرد: استقلال باید اشکالات خود را در دیدار برابر سپاهان که منجر به شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی در هفته نهم مسابقات لیگ برتر شد، برطرف کند. باید محکم‌تر و بهتر برای زدن ضربات آخر دقت کنیم و موقعیت‌های بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما در بازی با سپاهان خوب عمل کردیم، اما باید ضربات آخر را بهتر بزنیم. باید برای هر گل سه شانس داشته باشیم تا به یک گل برسیم. امروز در این مورد تمرین می کنیم. امیدوارم سایپا را ببریم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

شفر درباره انتقاداتی که از بازیکنان خارجی استقلال می شود، گفت: همه در مورد تیام صحبت می کنند، اما الان که به لیگ امارات رفته به گفته رسانه های این کشور ضعیف ترین بازیکن بوده است. او وقتی به تیم ما آمد آخرین بازیکن شد. ما الان بازیکنان جدیدی گرفتیم که نیاز به زمان دارند تا با هم هماهنگ شوند. قدم به قدم داریم بهتر می شویم.

سرمربی استقلال با اشاره به اشتباهات داوری که علیه تیمش اذعان داشت: روی صحنه های داوری صحبت نمی کنم، اما فیلم دیدار با سپاهان را دیدم. داور باید دو پنالتی را برای ما می گرفت. اما یک پنالتی برای حریف گرفتند که بازیکن سپاهان شیرجه زد و کمک داور این پنالتی را برگرداند. امیدوارم بار دیگر اگر روی بازیکنان ما خطایی صورت گرفت، داوران پنالتی را بگیرند.

شفر افزود: ما داوران خوبی داریم و من نمی خواهم در مورد آنها صحبت کنم. هیچ وقت نمی توانم در مورد داوران منفی صحبت کنم.

شفر در پایان گفت: ما باید با تیم جدیدمان جلو برویم و از بازیکنان جوان حمایت کنیم. مطمئنم که این جوانان بهتر خواهند شد. موفقیت این بازیکنان آینده فوتبال ایران را تشکیل خواهد داد و من به این کار اعتقاد دارم.

تیم های استقلال و سایپا روز پنجشنبه 10 آبان ماه در چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۸۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان