تاریخ انتشار: 1397/08/08 22:31
کد خبر: 123954

آلگری:سری آ همچنان هدف اول ماست

ماکسی آلگری معتقد است یوونتوس، اینتر و ناپولی برای فتح سری آ مبارزه خواهند کرد.
آلگری:سری آ همچنان هدف اول ماست

آلگری همچنین در مورد هدف یوونتوس در لیگ قهرمانان و قهرمانی در این رقابت ها صحبت کرده و 2 تیم بزرگ لالیگایی را از رقبای مهم برشمرد.

آلگری گفت: "یوونتوس عملکرد خوبی داشته و تاریخ در مورد یوونتوس واضح است: در 7 سال گذشته، 7 عنوان قهرمان سری A و دو فینال لیگ قهرمانان دستاورد ما بوده است.

نگهداری این دستاورد خیلی دشوار است و تنها با فتح لیگ قهرمانان می توان پیشرفت کرد. به جز رئال مادرید یک نامزد قوی تر وجود دارد که به مراحل پایانی لیگ قهرمانان خواهد رسید و آن تیم بارسلوناست. ما باید آماده باشیم زیرا از ماه مارچ تورنمنت متفاوتی پیش روی ماست و ما باید خوش شانس هم باشیم و بدون بازیکن مصدوم، همه در شرایط خوبی قرار داشته باشند.

لیگ قهرمانان پر از حوادث و لحظات متفاوت است، پس ما باید هم باهوش و هم خوش شانس باشیم. سری آ همچنان هدف اول ماست و همانند مسابقات دوچرخه سواری در مراحل مختلف قهرمان معلوم می شود، البته کوپا ایتالیا هم وجود دارد.

 

به نظر من اینتر، ناپولی و یوونتوس برای فتح اسکودتو مبارزه می کنند. لوچانو اسپالتی دارای تجربه زیادی بوده و اینتر را به لیگ قهرمانان آورده است. ما باید احترام زیادی برای اینتر و ناپولی قائل باشیم زیرا چون کارلو آنچلوتی همچنان با ناپولی نتیجه می گیرد."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bplx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:همه چیز خوب است/رونالدو نیاز داشت نفسی تازه کند